Smink Smink Smink!
åhh vilken bra sida! jag spar den!
åhh vilken bra sida! jag spar den!
Hej hej!
Jag är ny här men har följt er tråd lite då jag tycker att det är intressant. Jag är URDÅLIG på att sminka mig, verkligen jättehemsk.
Sen har jag försökt att följa råden jag har fått men jag är asiat och finner det därför lite svårare att sminka mig då mina ögonlock försvinner när jag öppnar ögonen... hehe...
Nån asiat här inne som vet hur man ska sminka sig? Eller någon som ÖVERHUVUDTAGET vet hur man sminkar ögon som inte riktigt finns? :P
Så jag använder mig bara av mascara dagligen då jag ser värre ut med smink än utan.
Ohhh, tack. ska definitivt kolla in det kanske att jag kan se bra ut trots allt :P
haha... tack... söt, det var ett tag sen...
men jo, definitivt försiktigt i början. Vill ju inte ha på för mycket. vill ju bara se bra ut
tack tjejer!
*gaah* Gud så snyggt det blev!!! Snacka om att framhäva sin ögonfärg
Shit, jag måste öva mycket tills jag blir så duktig. Just nu ser jag bara konstig ut med smink, måste vänja mig bara...
jag undrar, vad för borste/applikator använder man till creme ögonskuggor? Har inte riktigt förstått vad som används till vad för bästa resultat. Har mest använt lillfingret då jag ska sätta på creme ögonskuggor.
Då jag kan få till det så som jag vill men det är liiiiite svårt när man ska måla på, på mindre ytor.... Help?
Kan ni kunniga här rekommendera en bra eye primer som inte är alltför dyr?
Vet ni vart man kan få tag på MAC på nätet i sverige? om det ens finns...
Har blivit helt kär i deras läppstift från Mattene kollektionen, You say tomato.
mmm så vacker röd!
Har någon här testat Too faced Lash injection mascara?
Hur e den? En grej till, vart kan man få tag på någorlunda bra make up borstar som inte kostar alltför mycket?