• Maadde

Smink Smink Smink!

Här trillar en Make up artist in & tänkte jag kunde följa med

Frilansar & arbetar både för MUS & Lóral

Kram kram

Mamma till Elias 051102
  • Maadde

Make up store har en jätte bra Eyeprimer finns både som Clear & Tinted

Mamma till Elias 051102
  • Maadde

Tycker personligen att clear är den bättre om man inte har problem med röda eller ytlig blodkärl på ögonlocken.

Ett till tips är att bluda i ca 30 sek eller mer när du applicerat den, så de hinner torka ordentligt. Annars är risken stor att när du tittar så lägger sig primern i "vecket" då hamnar ögonskuggan där ändå tillslut

kram kram hela dan

Mamma till Elias 051102
  • Maadde
    Honey1982 skrev 2007-09-25 15:33:26 följande:
    helloo... har du hittat hit också nu? hinner inte skriva så mycket mer den här veckan, har ett fullspäckat veckoslut. på torsdag är det ju klubbkväll på MUS vilket för min del innebär att jobba, på fredag har jag en modefotografering hela dagen och i helgen blir det två modevisningar.så det blir mycket sminkande för min del .idag har vi gjort 40 tals-sminkningar i skolan, så gryymt snyggt! 
    Hihi.. Bättre sent än aldrig

Ska oxå jobba på klubbkvällen på torsdag fast här i vår butik.
    TIPS!! Hårvården ska ju utgå, vissa produkter har ju till & med. Passa på att göra reklam för dessa. SKa jobba hårt för att våra kunder ska bli medvetna om att de finns

Silkdropsen är faktiskt jätte bra!!!

Kram kram
    Mamma till Elias 051102
  • Maadde
    Glam skrev 2007-09-25 17:31:26 följande:
    Maadde : Vilken MUS butik jobbar du i? Jag jobbar också på MUS :D
    Jag jobbar i Farsta & i Täby, ev. snart i Fältöversten oxå

Du då??
    Mamma till Elias 051102
  • Maadde
    April Mamma skrev 2007-09-25 19:11:55 följande:
    Någon som har gått makeuputbildningen via Mus, eller på Makeupstudion och vill dela med sig av sina erfarenheter?
    Jag har gått den vid MUS även fast de inte vill kalla det "sin egen" skola så är de ju Mika som grundat den oxå. Är super nöjt med både lärare & utbildning!!
    Var tänkte du gå någonstanns?

Kram kram
    Mamma till Elias 051102
  • Maadde
    Linny skrev 2007-09-25 19:41:43 följande:
    Har lagt in dagens och gårdagens sminkningar nu. Kritik och förbättringsförslag mottages tacksamt!
    Såg du att jag jobbar i Täby
    Mamma till Elias 051102
  • Maadde
    Glam skrev 2007-09-25 19:44:24 följande:
    April mamma: Jag har gått MUS utbildning, den är bra men det finns bättre, eftersom när man går MUS utbildning så är man typ "bunden" till ett märke, o går man en utbildning där man jobbar med olika märken så får man bättre märkes/produkt kunskap. Ring runt till olika skolor o be om o få komma på studeiebesök.Maadde: Jag jobbar i Eskilstuna Har ni fått in parfymhalsbandet? Måste ha den!!!
    Ja de luktar verkligen underbart! Längtar jätte mycket till Sport foundation, tror de kommer bli en hit!!
    Mamma till Elias 051102
  • Maadde

Förresten tjejer, säg till om ni vill se alla mina make bilder så lägger jag till er i min adressbok så ser ni

Mamma till Elias 051102
  • Maadde

Glam: Armbandet tycker jag är så där, lite svår såld. Skulle själv tyvärr inte köpa de som kund tror jag. Gillar äden nya ögonfrans fästaren Använder lös fransar jätte ofta!

April Mamma: Som sgat jag gick MUS utbildnigen & jobbar ju både för MUS & L'oreal & de innefattar ju även Maybelline & Nivea Beute så tycker att jag fått god  produkt känne dom trotts detta. Sen kan man ju alltid plugga på andra märken & lägga märke till kunde responer.

Mamma till Elias 051102
Svar på tråden Smink Smink Smink!