Inlägg från: known as beautiful |Visa alla inlägg
  • known as beautiful

vad är MUS??

Fridapida skrev 2007-10-29 19:05:05 följande:
    known as beautiful skrev 2007-10-29 17:31:39 följande:
    Verkligen naturlig och fin. Men vilken det är... hjälp?! Nej, det vet jag inte. Har du kollat in det nya på MUS? Vet inte vilket det tillhör, men det är något av de nya kampanjerna. Det är väl lite åt det hållet...
  • known as beautiful

vad behöver man ha för ett få ett snyggt ansikte?alltså då menar jag foundation..måste man ha på något innan eller såå?

• known as beautiful

skulle även vilja veta hur man får den där sotiga looken med kajal penna..?

Hur gör ni med era ögonbryn alltså använder ni penna och fyller i med eller??

• known as beautiful

hej..Vilka fina sminkningar du har..Super duktig..Måste bara fråga dig vad du hade för läppglans på fotot där det står Juli-07??Tyckte det var jätte snyggt..

Glam skrev 2007-10-31 23:11:01 följande:
    Dagens sminkning är inlagd, idag fick det bli grönt, har använt Amazonas, bamboo, och soft grass alla är från MUSFluffguf: Jag har min blogg länkat till pret-ty.se
  • known as beautiful

vart hittar man märket MUS någonstans..??

• known as beautiful

haha MUS0 make up store haha vad trög man är..skratt

• known as beautiful

vad kostar brynskuggan från MUS??använder man sån där pensel och fyller i med eller?

Glam skrev 2007-11-01 10:15:28 följande:
    known as beautiful : Tack, läppglanset jag har på den bilden tror jag är ett läppglans från H&M för 29,50:- haha, man kan göra riktigt budget fynd där ibland.Jag brukarfylla i mina ögonbryn med en bryn/ögonskugga från MUS, Tri Brow heter den.
  • known as beautiful

på macs hemsida kan man ju inte beställa hem vet ni nån sida där man kan göra det?smidigt och bra ju=)

Svar på tråden Smink Smink Smink!