• Izze

Smink Smink Smink!

Har hört mycket om Nars orgasm rouge. Skulle gärna vilja köpa det, men det verkar inte som om det finns att skaffa "över disk" i Sverige. JAg vill gärna testa färgen innan jag köper via nätet.

Är det någon som har koll på om det finns något annat märke (som man kan köpa "över disk") som har en liknande färg?!?!

• Izze

Snällt!! Jag kollar in här då och då.... om du vill kan du skriva i min gästbok när du vet... så slipper jag leta i tråden, det skrivs ju i denna ganska frekvent!

Tack på förhand!!

• Izze

En liten fråga bara..... MUS har jag fattat vad det är, men PL?! Vad är PL?

• Izze

Måste ha en ny mascara..... Jag gillar inte när de är för kletiga, och för glesa borstar. Någon som har tips?!

• Izze

BEr om mer tips eftersom ni är så duktiga i denna tråd! JAg skulle vilja ha en färgad dagcreme istället för foundation. Inbillar mig att det är lite smidigare att lägga på och inte så tidskrävande.... stämmer det? HAr ni förslag på märken som är bra?

• Izze

Fridapida..... de skuggorna du har på bild två och tre i ditt galleri..... vilka är det? Mycket snygga!

• Izze

Är ni nöjda med Masterpiece? Funderar på att köpa den....

• Izze

Linny: Som jag förstår så menar du att MUS eyeprimern är den bästa?! Vill bara kolla.... du har rätt i det mesta och jag behöver en ny!!

• Izze

Linny: Ok , då förstår jag! Vart på nätet kan jag köpa UD då?

• Izze

Idag hämtade jag min UD eyeprimer!! Ska bli spännande att testa den imorgon. Hoppas att den är bra! Köpte även deras läppbalsam.... mycket skönt på läpparna måste jag säga, och lagom med färg för en dagsmake!

• Izze

Tack Linny För tipset om UDs eyeprimer!! Har haft fantastisk ögonmake hela dagen!!!

• Izze

Älskar Muffin jag med.... det är nog enda gången jag använt upp sen ögonskugga ;)!!!

Köpte UD Lub in a tube på blush.se när jag köpte eyeprimern. Mycket trevlig! Mjuk och lagom färg (köpte L.A).

• Izze

Linny: snygg är du i det neutrala, tro inget annat! Undrar vad du har för mascara...... fransarna är mycket snygga och separerade utan att klibba och se ut som "fjortisfransar"!! Vilken?!?!?!!?

• Izze

Ok! Tack! Ska ge mig ut på stan och handla. Hatar verkligen när framsarna klibbar ihop och blir läskiga!!

• Izze

UD eyeprimer är toppen. Fick tips om den i denna tråd!! Tack ska ni ha!!

Svar på tråden Smink Smink Smink!