• Linny

Smink Smink Smink!

Hej hopp! Ja 90-tal är nog lite trist. Kul med 80-tal! Men du måste ju plåta juh!

Idag körde jag på två färger. Mercury och Empire. Svart eyeliner. Ska lägga in bild senare.

Devils dust: Tjejen på MUS tyckte den inte var bra. Hon gillade inte celebration heller. Tyckte inte det var ett dust utan bara en krossad ögonskugga. Ja inte vet jag. Vet bara att jag hittills bara vågat ha celebration som liner

• Linny

Fridapida och Honey: De är säkert bra men jag är inget bra på att sota. Tycker jag ser helt tokig ut med mina stora ögonlock. Snyggt på en där man bara skymtar och så ser man när man blinkar Men någon dag ska jag ta mod till mig och sota och ta ett kort. Sedan ska jag tvätta av det och lägga mig under soffan

• Linny

Men hörrni Majestic och Honey. Ta koooooooooooooooooooort och LÄGG IN!

• Linny

jag måste lugna mig lite med inköp så jag får sukta lite när ni handlar. Våra diverseutgifter på kontokorten gick på 20T denna månad. Och det är bara för mat och diverse Sedan TILLKOMMER alla räkningar. *skäms* Hoppsan, inte mycket shopping på ett tag, för jag kan inte ens redogöra för vad vi handlat.. Snart får jag väl anmäla oss till ett tv-program eller nåt

• Linny
    Fridapida skrev 2007-09-11 15:30:10 följande:
    Jag vet hur det är... men det är så svårt att låta bli att handla! Jag vill ju ha allt nytt som kommer . Hittar ju nya roliga produkter hela tiden!
    Ja det är ju det som är problemet. Jag vill ha Matsakis parfym. Någon av dem åtminstone.. Men imorgon ska jag till frisören och klippa och slinga (vet inte om jag ska våga mig på någon ny frisyr) så då blir man ju nån tusing fattigare. Då är det inte så smart att köpa massa andra grejer också.. Fast kul vore det!
  • Linny

Majestic: Muffin är en jätteljus basskugga som funkar till nästan allt. Beigevitrosa eller nåt *haha*

Ta så nära att du inte får med näsan då. Eller klipp bort den när du väl lagt in i datorn

• Linny
    Majestic skrev 2007-09-11 17:59:40 följande:
    Linny- Matsakis parfym, är de braiga?? Var köpa?? Quanto kosta??

Vet inte.. Har luktat på en och den var god. Vill lukta på flera.. Tror de finns på Åhléns city..

Mian1 skrev 2007-09-11 18:01:03 följande:
    Hej är det någon här som vet om vart man kan få tag på eller känner någon som säljer Everyday Minerals smink?
    Jag har köpt från deras nätshop på www.everydayminerals.com. Fungerar jättebra!
  • Linny

Men jag klipper inte bort näsan efteråt.. Jag tar så nära att inte hela näsan kommer med Kan ni inte zooma med era kameror?

*kilar in till fluffguff*

Svar på tråden Smink Smink Smink!