Smink Smink Smink!
sajter där man kan beställa gratisprover på mineralsmink:
www.everydayminerals.com
www.oceanmistcosmetics.com
sajter där man kan beställa gratisprover på mineralsmink:
www.everydayminerals.com
www.oceanmistcosmetics.com
EM har ju många pratat om i den här tråden men jag giller verkligen deras produkter, bra grejer till bra pris
Oceanmist har ganska täckande foundations, inte riktigt min smak men har hittat min favoritrouge där
Hej! Jag är lite nyfiken på om nån testat PL´s rouge Nymph som det pratades om tidigare i tråden? Den som skulle vara lik Nars Orgasm..? Är såååå sugen på att beställa men har egentligen stängt sminkkontot för den här månaden. Ris/ros? Nån som testat båda eller har tips på nån annan med lite moderatare pris än nars?
kan förresten passa på att tipsa om facecolorn Light Pink från EM om det är nån som är till att beställa därifrån. Dutta på litegrann över hela ansiktet efter foundation och hyn får en kanonfin lyster, livar verkligen upp nu när man känner sig lite grå och trist i höstmörkret
då var det beställt... Kunde inte riktigt hålla mej utan beställde lite samples på massa skuggor + några andra rouger också Vad ska man göra, det är ju så billigt
trollsanna: vad använder du för kajal/eyeliner? Du får det jämt att se så snyggt ut. Om jag lägger min i inre ögonfranskanten försvinner den innan jag hunnit till jobbet
Gokväll! Vet ni, nu har det nu äääntligen lossnat för mig det där med att lägga skuggor
Som jag har har krånglat utan att få till det och så var det så enkelt egentligen... Testade att lägga den mörka skuggan först som jag läst att en del av er gör och det var verkligen grejen för mej, nästan så att jag skulle tordas lägga upp en bild nu!
Har alltid läst att man ska lägga den ljusa skuggan först och sen på med den mörka men det har antigen blivit för skarpt eller alldeles för mesiga kontraster när jag försökt sudda ihop. Nä, tjejer -tvärt om är grejen (halleluja-moment)
Två dar i rad har ögonmejken blivit kanon (nåja, med mina mått mätt förstås -inte riktigt i samma klass som er andra but i'm gettin there)
På tidag när lönen kommer unnar jag mig en muffin, har varit och pillrat på den väl många gånger nu