Inlägg från: Jannamia |Visa alla inlägg
  • Jannamia

Smink Smink Smink!

Någon som testat L'Oréal True Match Mineralpuder? Och i så fall vad tycker ni om den?

• Jannamia

Är också lite nyfiken på att prova mineralpuder, har blivit sminkad med I.d en gång men tyckte att det smetade ut sig väldigt fort. Jag har sk yttorr hud. Vet ni något som skulle passa den hudtypen.

• Jannamia

Honey1982: Nej någon fuktsprej användes inte. Vilken sort e bäst?

• Jannamia

Använder också "Cliniques Superbalanced makup"och tycker den är outstanding, Den ger fukt där det behövs och absorberar fett där det behövs. Passar perfekt för blandhy. Priset är inte mycket högre än MUS foundations. Tror jag gav 260 kr för den.

• Jannamia

Någon här som använder sig av Everydaymineral makeup? Jag har beställt ett testkit därifrån. Foundationen verkade väldigt bra, men jag undrar om det finns något man kan köpa för att få den att sitta längre? All foundation vill som till att försvinna på mig efter några timmar...

• Jannamia

Är det någon av er som har provatserumet Boots nr 7, och isf vad tycker ni om den? Tydligen ska det vara en riktig superkräm. Har just lagt en beställning på den....

• Jannamia
    neoaliya skrev 2007-11-25 08:43:51 följande:
    Se där då var jag också inne och beställde den "mirakel" krämen Köpte även body oil från suki
    [/cita

Haha! Visst är det svårt att låta bli då man läser den lovordande texten!!
    Petrah skrev 2007-11-24 23:55:25 följande:
    [citat]
    vart köper man den krämen o va kostar den ??
    Den går att förhandsboka på eleven.se och accessora.se
    Då levereras den i början av december!
  • Jannamia
    Petrah skrev 2007-11-25 10:57:29 följande:
    va kostar rynkcremen???? min mamma o mormor vill ha en sånn. är det den som det har stått om i Aftonbladet för några månader sen???????
    Den har varit mycket omskriven bla i aftonbladet.

Krämen kostar strax under 300 kr. Tror jag betalade 298 kr för den.
Svar på tråden Smink Smink Smink!