Smink Smink Smink!
Någon som testat L'Oréal True Match Mineralpuder? Och i så fall vad tycker ni om den?
Någon som testat L'Oréal True Match Mineralpuder? Och i så fall vad tycker ni om den?
Är också lite nyfiken på att prova mineralpuder, har blivit sminkad med I.d en gång men tyckte att det smetade ut sig väldigt fort. Jag har sk yttorr hud. Vet ni något som skulle passa den hudtypen.
Honey1982: Nej någon fuktsprej användes inte. Vilken sort e bäst?
Använder också "Cliniques Superbalanced makup"och tycker den är outstanding, Den ger fukt där det behövs och absorberar fett där det behövs. Passar perfekt för blandhy. Priset är inte mycket högre än MUS foundations. Tror jag gav 260 kr för den.
Någon här som använder sig av Everydaymineral makeup? Jag har beställt ett testkit därifrån. Foundationen verkade väldigt bra, men jag undrar om det finns något man kan köpa för att få den att sitta längre? All foundation vill som till att försvinna på mig efter några timmar...
Är det någon av er som har provatserumet Boots nr 7, och isf vad tycker ni om den? Tydligen ska det vara en riktig superkräm. Har just lagt en beställning på den....
Jag kan ju inte annat än köpa den då man läser detta??? Haha, oooh så lättpåverkad jag är....
www.accessora.se/boots-no7-press.htm