Inlägg från: maddie3 |Visa alla inlägg
  • maddie3

Smink Smink Smink!

hej tjejer Glad
    jag undrar lite ang PL:s betalningssätt, de har ju antingen paypal, kortbetalning o check. Hur har ni betalt? Är nyfiken på hur Paypal funkar?

• maddie3

Har hittat så mkt snygga färger så det blir svårt att välja. Har iof redan så många ögonskuggor men de färger jag fann kan ja inte vara utan.
    Någon som köpt deras sminkpenslar? Rekommenderar ni någon/några?

• maddie3

Vid betalning med paypal, dras pengarna direkt eller senare?

• maddie3

Make Up Store har fuktspray, jag har den själv o tycker den är bra.

Jag är oxå nyfiken på en bra primer, just nu har jag Lumenes primer men är inte så nöjd mer än att priset är ok.

• maddie3

Skrattande vart finns MUS någonstans? har aldrig hört talas om det?

• maddie3

Hallonmopeden/Skrattande

#Asgarv# ja du jag o förkortningar, nu känner jag mig korkad då jag själv rekommenderade MUS fuktspray hahaha

• maddie3

Har oxå den clinique foundationen o är oxå nöjd. Räcker länge
    Rekommenderas

• maddie3

Oj jag var ju inte färdig....
    Använder oxå i.d minerals foundation, mineral veil o pure radiance, är oxå supernöjd med dessa. Kul att ha olika foundations o variera mellan Skrattande

• maddie3

jaa o nu är man uppe med sonen som ska ha välling, gäsp. Blev så paff då kl var 8.00, jippi sovmorgon. Annars vaknar han vid 06.00-06.30 tiden o då är det bara att glatt skutta upp ur sängen! Så ni må tro att man är så tacksam för de ggr han sover lite längre.

Flummig/Glad
    Jag använder stay-true foundation som är oil free, är nöjd med den. Den är täckande o det vill man ju ha ibland. Priset ligger på ca 250 kr.

Hallonmopeden/Glad
    Jag använder kabuki o har efter en del träning fått till tekniken. Köpte nämligen en cd skiva som beskriver hur du använder deras produkter o hur du använder borstarna. Köpte på tradera så gå in där o sök på i.d bare escenutals o kolla om du kan hitta cd skivan. Jag gav typ 20 kr för den.
    Lycka till
  • maddie3

Är det någon som vet pris på MUS eyeprimer?

Svar på tråden Smink Smink Smink!