Smink Smink Smink!
Hej sminkflickor!!!
Vet nu något om Beautyplanet? Är det seriöst att beställa därifrån? Snabb leverans? Såg nämligen att de har YSLs Touche Eclat för endast 250 pix. Höll på att ramla av stolen!
Hej sminkflickor!!!
Vet nu något om Beautyplanet? Är det seriöst att beställa därifrån? Snabb leverans? Såg nämligen att de har YSLs Touche Eclat för endast 250 pix. Höll på att ramla av stolen!
Kunde inte hålla mig längre! Har beställt YSLs Touche Eclat från Beautyplanet. Hoppas den är bra! Någon som testat den? Har väl egentligen ganska ljus och "ren" hy, men ibland skulle jag vilja "fräscha upp" lite under ögonen och runt näsvingarna. Är alltså inte direkt intresserad av att dölja något, är mest ute efter lite lightening up...
Fridapida
Tack!!!
Linny
Ett sak jag kört med i måååånga år mot glans i pannan är att ta en bit toapapper och trycka mot hela pannan, håll still fem sekunder och ta bort. Jag tycker det hjälper kanon och är mycket billigare och mer lättillgängligt än blottingpapers (eller vad de nu heter). Man kan ofta se på pappret att det är lite "buckligt" efter på grund av fettet som sugits upp. Ett billigt tips bara....