Inlägg från: Grynet81 |Visa alla inlägg
  • Grynet81

Smink Smink Smink!

tittade förbi här.. verkar vara en kul tråd..
    jag tittar nog in igen vid senare tillfälle

• Grynet81
    Fridapida skrev 2007-12-05 15:43:12 följande:
    Jag har MUS's kajal. Jag gillar den för att den sitter och för att den är su mjuk. Man kan sota ögonen med den. Om du går in i mitt galleri o kollar har jag en bild som heter "eyeliner". Det är ingen flytande eyeliner utan kajal från MUS. Så ser den ut hela dagen. Jag gillar att fixera kajal med svart ögonskugga, eller om jag har någon annan färg på mig som jag tycker passar bättre.För mig är det viktigt att svart kajal är svart, kolsvart, den får inte bli det minsta grådassig. Kul att du följer tråden, jag undrar ibland om det är någon som är inne ofta utan att göra några avtryck... är det någon? Skriv gärna o säg att ni är med! Det är kul att veta. Det är ju 10 gånger mer klick än inlägg så det bör väl finnas någon...
    Skyldig
  • Grynet81

Tack tack.. Ja du e ju en stackare jag har terroriserat dina sminkningar alltså och många av er andra..

Ska försöka vara lite mer aktiv. Men.. Jag är inte å bra på alla namn å grejer.. fattar inte hur ni kommer ihåg alla namnen på ögonskuggorna tex.. Jag gillar ju när det står lila, blå, grön etc., då förstår jag vad ni pratar om

Jag försöker hålla tillgodo med det smink jag har. Har en aningens strängd ekonomi så de blir inte så ofta jag gör inköp Vill juh..

Men jag har börjat laborera mer nu iaf.. innan har jag vart mkt brunt och mkt lila. Försöker variera ngt mer nu..
    Linny skrev 2007-12-05 19:33:26 följande:
    Välkommen
  • Grynet81

Har provat lite silver/rosa, grönt, grönt-aprikos/orange(?) men.. Jag har en ögonskugga fr MUS som jag vill ha, vet ju inte vad den heter men den e typ mörk turkos/blå/grön/svart med giltter någon som vet vilken jag menar? å så vill jag ha den svarta med guldglitter fast egentligen skulle jag vilja ha rubb å stubb men det får jag drömma om tills den dagen jag blir rik

• Grynet81
    Knott skrev 2007-12-05 21:17:51 följande:
    Grynet81: jag skulle gissa att den turkosblågrönsvarta med glitter från MUS är "zone", kan det stämma?
    Det kan mycket väl stämma! Jag har faktiskt aldrig kollat vad den heter men tycker den är skitsnygg.. Skulle vilja ha den på nyår.. med den svarta med guldglitter. (inte lösvaddetnuheter)
  • Grynet81
    Knott skrev 2007-12-05 21:53:04 följande:
    Grynet: den är även jättesnygg tilsammans med en ljus guldig skugga, då kan man t o m ha den till vardags om man suddar/tonar ut den lite mer så att den inte blir så dramatisk
    hihi.. gillar dramatiskt

får hålla tummarna för att man kanske kan ha råd med den i slutet av månaden..
  • Grynet81

en liten fråga från en som inte har köpt vidare mycket på nätet.

Har plockat ihop lite på PL nu. Får man betala ngt mer utöver summan som står? ev tull?
    i mitt fall 11+6=17 dollar? =ca 120kr

Stämmer det?

• Grynet81
    Linny skrev 2007-12-07 13:11:30 följande:
    Det stämmer! Har du extrem otur kan det dock fastna i tullen, men det vet man aldrig. Förmodligen inte när det är en sån liten summa.
    tack för svar
  • Grynet81

e det någon som vet hur lång/kort tid det tar när man beställer från PL?? och vad tullavg kan bli?

• Grynet81

Tack tjejer..
    Jag blir både nojig å vimsig när det kommer till att beställa saker så det brukar sluta med att jag struntar i det..
    *funderar en stund till*

Svar på tråden Smink Smink Smink!