Smink Smink Smink!
Ska träna på att sudda kajalen mer. Jättebra att ni är ärliga, då vet jag vad jag ska träna mer på
fridapida
tycker sminkningen var ursnygg. Heter den röda färgen nectar? från MUS?
Jag fick paket från PL igår, men har inte packat upp det än!!!
Hur det nu kan vara möjligt att inte hinna med något sådant kul....jo det är möjligt för jag har fixat o styrt inför min son, som fyller 1 år, kalas så jag glömde helt bort paketet.
Men nu ska jag öppna det o frossa i färger.
En sak till, jag har beställt fler skuggor från PL. Det var någon här på tråden som sminkat sig med Utopia o Purple aura, blev sugen på att köpa de färgerna så jag beställde dem o ett antal till. Sambon blir galen på mig o mitt smink hihihi
Hej
Jag har lagt in dagens sminkning som går i ljustguld och brunguldigt. Gillar dessa färger mkt. Har försökt sudda kajalen o duttat lite svart skugga, från tips av fridapida.
Linny
Snygg sminkning som vanligt
Och grodmössan är ju sååå läcker, hahaha. Vart får man tag på en sådan?? I like.....
Hurra hurra jag har fått min urban decay eyeprimer idag....så nu ska här testas.
och en sak till....jag har beställt prover oxå från MAC. Jag blir ruinerad av att läsa era tips här, hahaha
Jag bara måste testa
Lejån
Får jag oxå bli insläppt?????
Har lagt in dagens sminkning...är inte riktigt nöjd men får duga, hinner inte fixa mer. Kajalen har jag jobbat med men får den inte att gå ihop på fransarna med mascaran.
Har tagit mer ljust men det syns inte så bra på bilderna.
Färgerna jag använt mig av går i lila och är devotion I.D, ljus lila skugga från MUS vet inte namnet, svart kajal o mascara.
Vill bara säga att jag är supernöjd med min Urban Decay eyeprimer, använt den idag o tycker skuggorna ser lika bra ut som när de var nyss påmålade. Annars brukar skuggorna blekna eller bli som en rand på locket efter ett par timmar.
Superbra produkt
elma
jättesnygg färg o frisyr. Du passar jättebra i det.