Inlägg från: lilja71 |Visa alla inlägg
  • lilja71

Smink Smink Smink!

Min sambo är inte ngn teknik nörd...hos oss är det snarare jag som driver TV-inköp, digitalbox inköp m.m... I somras så fick jag honom till att köpa en digital filmkamera så att vi kan filma när vi är i fjällen m.m.... den kan man ju ta kort med också...kanske ska testa den istället den har ju större lins i vart fall

• lilja71

Majestic: ja vi för göra en framstöt på våra "gubs" så att vi får ny kamera
    Har du Japonesque borstar till ögon-makeup eller till typ I.D foundation eller både och??

Jag kör med ID:s borstar men tycker att kabukin inte är så bra...eller rättare sagt jag är inte så jättenöjd...

Linny: hur ser en eyecreasepensel ut??

• lilja71

Majestic: jag har bara MAC-borstar till mina skuggor än så länge...har köpt på mig lite sånt när jag varit i USA...här hemma är det ju vansinnigt dyrt. Är sugen på att testa japonesque, många som talar gott om dom.

• lilja71

*asg* jag har också rosa skuggor som är jättecoola...pinklady- I'm !!  Favoriten är en ljus pärlemorrosa som jag har tillsammans med en mossgrön skugga!

• lilja71

majestic: du skulle spy om du såg mig idag Knall-cerise tunika   men ingen rosa ögonskugga till

• lilja71

Det blir värre och värre... kom precis på att jag har en knallrosa mascara hemma! Ska jag skicka över ett prov till dig Majestic hehe

Fluff: ja, visst låter det konstigt med rosa och grönt men det är (enligt mig i allafall) snyggt. Har fått komplimanger på jobbet också....fast dom kanske bara ville vara snälla

• lilja71

Får nog försöka få till lite bilder på mina sminkningar så att ni får lite att skratta åt  
    Har jag sagt att jag är färgblind??? *asg*

• lilja71
    Majestic skrev 2007-11-07 14:39:03 följande:
    lilja- Så rosa är i din värld orange eller nåt sånt*asg*?!!
    Eller så är det så att jag tror att jag har ngt rosa på mig fast det är typ senapsgult *asg*
  • lilja71

Majestic: Va e det för märke? Har aldrig sett förut! Varför inte den gula?!
    Den gröna är lite mörk för att ha helt ensam, jag har den rosa som lite highlighter och närmast ögonvrån. Gillar mest att har rätt färgstarka skuggor men ibland så passar den här lite mer diskreta kombinationen också. Den här gröna är väldigt snygg till en guldig skugga som jag har också.

Svar på tråden Smink Smink Smink!