Inlägg från: Majestic |Visa alla inlägg
  • Majestic

Smink Smink Smink!

Jennnie skrev 2007-09-30 12:21:26 följande:
    Har lagt in en bild på mig i galleriet där jag har på mig mina nya ögonskuggor, tycker dock att det är svårt att lägga dom, de vill lätta pudra ner under ögonlocket, men det är nog en vanesak... Dessutom är det svårt att lägga dom snyggt och jämt, men det är nog också en vanesak. Tips emottaget tacksamt.Kram Jennie
    Jennnie- Har du provar blend & fix (MUS) för att fixera dusten bättre??
    Linny skrev 2007-09-30 12:21:30 följande:
    Förresten: Jag är avis på era andra ögon Man vill väl ha det man inte har själv. Jag tycker jag har alldeles för mycket ögonlock och att jag inte så lätt kan ha starka färger. På andra så skymtar det fram när de blinkar och tittar neråt. På mig blir det "kaboosh" hela tiden.
    Linny- Trams, du har ju så fina ögonlock !!
    kent - Ett tidsfördriv att dö för!!
  • Majestic
    Jennnie skrev 2007-09-30 12:26:07 följande:
    Okej vad ska man ha för ljusare skugga då? Hmmm det här är ju en djungel Lade till en bild på bara ögonlocken också, det var dock svårt att få den bra.Har lite funderingar kring det där v:et, ingen som har en bra bild eller instruktions någonting så att man lätt kan se hur man lägger det?Kram Jennie
    Undrar också om V:et !!!?
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-30 12:23:45 följande:
    Jennnie: Fint! Gillar färgen på Shangri-la! Jag skulle nog duttat någon lite ljusare skugga allra längst in i ögonvrån också men annars gillar jag det!
    Jennnie- Sen tycker jag också att du ska sudda ut skuggan, du har för skarp övergång. Ta en borste och borsta ut!!
  • Majestic
    Linny skrev 2007-09-30 12:41:05 följande:
    Denna visar inte hur man lägger v, men är rätt bra med förklaring hur man lägger skuggor.

Linny- MAC´s skuggor och Urban Decay´s eyeprimer*NAAAAJS*
  • Majestic
    Pindus skrev 2007-09-30 12:52:13 följande:
    Urban decays primern är mkt bättre än MUS. Igår köpte jag crystal queen på MUS efter att ha spant på den läääänge...snyggt at sota med den mörkblå :)
    Pindus- Ja, den är SUVVE, finns på blush.se annars !!
  • Majestic

Japp, det är söndag och alla är väl sminkfria idag, därav tystnad i tråden !!

emby87 skrev 2007-09-30 13:50:03 följande:
    Tack så mkt. Ni är så duktiga här inne på detta forum.. Verkligen toppen ! Tack
    Emby- Det var så lite så, många och även jag har lärt mig massor med saker om sminkning, smink dyl...!!

Fridapida- Ååååh, Treasure o Savanna är såå snygga ihop, det blir nästa inköp !! Förresten vad har du på läpparna (på bilden)??
  • Majestic
    Fluffguf skrev 2007-09-30 16:17:01 följande:
    Jag fattade inte alls vilket som skulle vara v:et där?
    Fluff- V:et gjorde hon med den blåa skuggan!!
  • Majestic
    Fluffguf skrev 2007-09-30 18:30:21 följande:
    Aha, nu är jag med! Jag trodde att v:et skulle fortsätta längs hela fransraden!
    Behövs inte !!
Svar på tråden Smink Smink Smink!