Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Smink Smink Smink!

Fluffguf skrev 2007-09-24 22:49:31 följande:
    Frida: Vad snällt av FACE att ge er en ny pensel, vilken service! Det är så man får nöjda kunder!Hoppas att din hud lugnar ner sig snart, det är inte roligt att ha problemhy! Jag har haft det i alla år, men det har blivit lite bättre det senaste året som tur är...
    Tur för dig! Skönt när det går åt rätt håll. Jag tror nog att jag kommer fortsätta kunna använda smink. Jag får bara göra tvärtom mot vad läkaren sa. Jag får fjäska ännu mer för min hy. Ska gå till min hudterapeut imorgon o se när hon tror jag kan gå på behandling. Huden får nog inta vara för irriterad när man ska göra behandling.

Min plan är alltså att ignorera hans "tips". Han är säkert den typen som tycker att bästa sättet att bli smal är nyttig kost o motion... istället för alla dieter som lovar så mkt mer!
  • Fridapida
    shantii skrev 2007-09-25 08:37:25 följande:
    Hej Fridapida undrar bara var du har köpt ögonskuggan True gold för den var bara sååååååå snygg...måste bara ha! ????? :0)
    Det är i.d. Så den hittar du lite överallt! Den är verkligen fin. Jag gillar i.d.'s skuggor. Jag gillar skuggor i lösform så man kan blanda dem o fixa.
  • Fridapida
    Stella07 skrev 2007-09-25 20:27:48 följande:
    jag är ju nykomling på denna sida har suttit lite i dag och kollat de sidor som jag fick rekomenderat av några för att beställa id från usa, jag kör med foundation sen undrar jag om det finns mer id produkter som ni gillar och varför andra bra tips välkommnas som jag har letat efter bra primer, har provat lumene men det är lite konstig, så gärna mer tips
    Jag gillar deras ögonskuggor och Mineral Veil. Som du ser i TS så gillar jag även deras radiance. I.d.'s borstar är inte de bästa men jag gillar deras wet/dry starkt!
    Jag har bara en rouge, men den är suverän. Sorbet, ljus bebisrosa", passar min ljusa hy.
  • Fridapida
    Stella07 skrev 2007-09-25 20:27:48 följande:
    jag är ju nykomling på denna sida har suttit lite i dag och kollat de sidor som jag fick rekomenderat av några för att beställa id från usa, jag kör med foundation sen undrar jag om det finns mer id produkter som ni gillar och varför andra bra tips välkommnas som jag har letat efter bra primer, har provat lumene men det är lite konstig, så gärna mer tips
    Såg att du undrade om primer...
    Jag gillar FACE primer. Dryg o bra. Foundationen sitter hela dagen.
  • Fridapida
    Majestic skrev 2007-09-25 21:22:11 följande:
    Fridapida- Var kan man köpa I.D ´s skuggor??
    De jag har köpt har jag köpt på salong. Men de finns i på hqhair.com t.ex.

Jag ska köpa fler, de är sååå fina!
  • Fridapida
    Linny skrev 2007-09-25 21:57:46 följande:
    Någon som hunnit ta sig en titt på mina två sista sminkningar? Vad har jag gjort fel?
    Jag tycker att du ska sluta vara så självkritisk. Du gör inget fel, ser jättebra ut. Men fortsätt visa dina sminkningar, alltid kul att få se.
  • Fridapida

Maadde

Jag vill gärna se.

Grrrrrrr ... jag blir så arg på min dator! Den kopplar ur så mina inlägg försvinner...

• Fridapida
    maddie3 skrev 2007-09-26 17:45:05 följande:
    Hej jag igen, vad jag tjatar tänker ni.....men hoppas nån av er kan tipsa.Nån som kan rekommendera en lila färg, ska gå på MUS klubbkväll imorgon. Ser så framemot den.....räknar timmarna!
    Jag gillar empire & devil dust.
  • Fridapida

Jag vet inte vem det var som undrade över Shangri-la... men nu har jag lagt ut en bild på när jag har lagt den ihop med en svart skugga. Fick inte med hakan på bilden så jag ser lite konstig ut.

Svar på tråden Smink Smink Smink!