Inlägg från: trollsanna |Visa alla inlägg
  • trollsanna

Smink Smink Smink!

Maadde Offline

Här är en till som gärna kikar på sminkningarna. vore skoj.
  • trollsanna

Dagens sminkning är upplagd...inte världens bästa foto. Fick bli med mobilen. Är lite trött efter flytten och städning,tycker det syns på ögonen. Lyckades inte allas med sminkningen idag. Blev inte alls som jag ville men orkade inte börja om så det fick duga. Färgerna är från FACE en i brunt och en i olivgrönt. Kommer inte på namnet på dom just nu.

• trollsanna

Annette31
    Använder själv cliniques superbalanced foundation och tycker den är jättebra men den är inte så täckande. Den är bra för min hy i alla fall.

• trollsanna

Idag var jag in på face och köpte en primer. Har faktiskt aldrig använt det tidigare men nu så ska jag testa om det blir finare. Sedan blev det ett ljust läppstift med läppenna också. Kunde ju inte låta bli.

Dagens sminkning upplagd.
    Testade en ny skugga idag från PL turquoise auro och lade lite harmony vid globlinjen. Blev rätt coolt. Fast korten blev jättedåliga men jag har lagt upp dom ändå.

• trollsanna

god kväll på er. Tack för komplimangerna av mina sminkningar.

Dagens sminking är upplagd. (eller kvällens) ska iväg och jobba så jag har haft god tid på mig idag, Det blev PLs beauty queen tillsammans med chocolate cheeries. blev faktiskt nöjd själv plus att jag har primern jag köpte igår under. Fast jag vet inte om jag märkt någon skillnad på att ha primer el inte.

Nä nu kallar jobbet. So long på er!

• trollsanna

Linny
    Det var jättesnyggt!
    Hinner inte med själv att ta foto och lägga in korten lika ofta som tidigare. 

Vilka favoritskuggor har ni från PL? har ju några stycken själv men kanske glömmt någon. Fast jag använder ju även face skuggor. Favoriter av dom?

• trollsanna

Fridapida
    Vad skoj. Hoppas du blir nöjd med skuggorna. Det är så kul å ha flera färger att välja på.

Svar på tråden Smink Smink Smink!