Inlägg från: Pokergirl |Visa alla inlägg
  • Pokergirl

Smink Smink Smink!

Någon här som testat Wet and Wilds produkter? Riktigt billiga, men hur är kvaliteten?

• Pokergirl
    Fridapida skrev 2007-10-02 19:17:35 följande:
    Är det ingen som vill tillägga någon sida nu? Annars lägger jag in de jag har i TS.
    Vilka har ni kommit fram till?
  • Pokergirl

Måste bara instämma, japonesque är helt underbara borstar!

• Pokergirl
    Lejån skrev 2007-11-06 16:25:36 följande:
    Funkar även dessa till mineralsmink?
    Absolut! Dom är gjorda av ekorrhår (rätta mig någon om jag är ute och cyklar...)
  • Pokergirl

Lone Star State skrev 2007-11-07 19:04:12 följande:

Blev också nyfiken på Nivea.. ja har alltid varit lite allergisk mot just Nivea.. alltså inte allergisk så jag inte tål den då.. Men tyckt att det bara är skit från dem :-P Men kanke kan vara värt att testa.. Nivea läppbalsam och sånt brukar jag bara använda Min hy har blivit jätte konstig Vet inte varför... sminkar mig sällan.. kör hela kitet kanske en dag i veckan.. men nu är min hy konstigt knottrig på sina ställen.. körde en ansiktsmask igår och smörjer med dagkräm osv.. men inget hjälper.. Det syns inte så mycket men känns! det är på hakan pannan och kindbenen... kanske är luften nu när det börjar bli vinter?? Hoppas det inte är cover all eller min foundation från Mary Kay som gör det.. :-P Kan nån länka till därifrån jag kan köpa urban primern?? Blev lite nyfiken
    Låter som att det är något du reagerar på, själv har jag likadan hud, och har fått konstaterat rosacea.
  • Pokergirl

Då det gäller UDPP så måste jag bara tipsa er att läsa inlägget på www-pret-ty.se. Där står att man ska öppna upp sin tomma tub, tydligen lägger sig hur mkt primer som helst i bubblan på tuben.
    pret-ty.se/index.php&Itemid=27&func=view&catid=6&id=13034#13198

• Pokergirl

Jag har en yu-be, den är okej men absolut inte värt det pris den har i Sverige. Egyptian magic likaså. Jag är inte imponerad av produkterna, inte för dom pengarna iallafall!

• Pokergirl

Ang paypal, Då jag fyllde i skrev jag 4690123456, det fungerar!

• Pokergirl

Kollade nu hur det ser ut på min inlogg, där står +46 4690xxxxxx. Då är det nog paypal som har bekymmer, irriterande när man vill shoppa!

• Pokergirl

Hos beautyplanet får nya kunder köpa en mascara från lancome för 99 kr, det kan ju vara ett bra alternativ!

• Pokergirl
    Hallontrollet skrev 2007-11-22 21:47:57 följande:
    hmmm..
    Hjälp!
    hittade fuktighetskrämen för nästan 200 kr billigare på strawberry.net

men det står 243,50 (nett.)
    vad betyder det??
    Dom drar bort ev tullavgift på slutpriset eftersom dom har som policy att täcka tullavgifter.
  • Pokergirl

Jag gillar muffin, blir jättefin som bas och jag använder den nästan dagligen.

• Pokergirl

elma: vilka mått är det på insatsen? Jag ska till ikea imorgon!

Svar på tråden Smink Smink Smink!