Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida
    Fluffguf skrev 2007-09-11 17:50:29 följande:
    Här kan jag hänga på, jag älskar att leka med smink, men jag vågade mig inte in i den gamla tråden för den var såå lång! Tyvärr har jag en ytterst begränsad budget eftersom jag är student, men jag försöker hitta på kul saker att göra med det sminket jag har!
    Här kan man hoppa in närsomhelst! Men kul att du vågade in nu.
    Jag är också student, så jag vet vad du menar... jag lägger alldeles för mkt på smink varje månad!
    Välkommen
  • Fridapida
    Majestic skrev 2007-09-11 17:37:49 följande:
    Fridapida- Muffin MUS skugga, vad är det för färg??*hittar den inte på deras hemsida*ACO gelen sitter alltså bara tills man tvättar av den på kvällen och så tycker du att den är bra, måste införskaffa en sån då!!!Fick MUS nagellack "Annica" på köpet när jag handlade lite grejjer innan semestern, passar fint till solbränna nu!!
    Som Linny skrev, den är från MUS.
    www.makeupstore.se/sesv/products/eyes/microshadow/muffin

Den är så fin. Passar alla... Den är så enkel, men det är väl det som gör den så fin. Jag får nästan alltid komplimanger för den när jag har den. Man kan även ha den som highlighter. Är en skugga som är ett "måste" i varje sminkväska!
  • Fridapida
    Fluffguf skrev 2007-09-11 17:56:15 följande:
    Jag la också massor på smink innan, men nu har jag inte köpt något på ett tag. Jag är helt galen i att köpa ögonskuggor, men nu har jag så många så jag försöker att hindra mig själv
    Då har du kommit fel . Här blir man mer o mer köpsugen för varje dag!
  • Fridapida
    Mian1 skrev 2007-09-11 18:01:03 följande:
    Hej är det någon här som vet om vart man kan få tag på eller känner någon som säljer Everyday Minerals smink?
    Det säljs på nätet på deras hemsida med samma namn.
  • Fridapida
    Majestic skrev 2007-09-11 18:03:55 följande: