Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Smink Smink Smink!

Majestic skrev 2007-10-11 12:16:24 följande:
    Fridapida- Weeeei, vad kul att det börjar bli bättre med hyn!!
    [/citat]

Tack!
    Majestic skrev 2007-10-11 12:19:07 följande:
    [citat]
    Hahaha,jaaa!!
  • Fridapida
    lilja71 skrev 2007-10-11 12:22:03 följande:
    Tack Fridapida! Känner mig som ett barn med 100 frågor idag Härligt att hyn blivit bättre, tänk vad mkt det gör när inte hyn är lite "knottrig" !
    Du får fråga vad du vill! Jag tycker bara att det är roligt, annars hade jag inte startat en tråd som denna.
    Jag lär mig massor själv!
  • Fridapida
    Majestic skrev 2007-10-11 12:22:52 följande:
    Fridapida- Hur 17 citerar du två inlägg samtidigt???
    Magiska fingrar

Nej, jag bara trycker som vanligt o sen går upp o gör samma på nästa inlägg. Det är inte så konstigt... att det blev så som ovan var att jag inte hade mellanrum emellan.
  • Fridapida

maddie3

Ja, ärren är inte särskilt djupa alls! De räknar jag bli av med snart. Bara jag är av med inflamationerna så är jag sååå lycklig.
    Och Tack!

• Fridapida

Lone Star State skrev 2007-10-11 14:13:20 följande:

Nu har jag äääntligen fixat en kamera så jag har provat att lägga ut bilder på min make i dag.. På riktigt så är det mycket mer färg.. men men.. kameran gör ju som den vill ibland.. Synpunkter?
    Vad roligt!
    Jag tyckte det var fint, men jag skulle vilja se att du arbetade eyelinern lite mer. Som den är nu så är den lite hackig och ojämn. Är det en flytande eyeliner? Gör så att direkt efter att du lagt den drar du i överkanden med en smal spetsig pensel.
    Lägg gärna lite mer eyeliner och lägg lite skugga så att de går ihop mer.
  • Fridapida

Lone Star State skrev 2007-10-11 18:47:41 följande:

Tack.. Kul med kritik! Jag använde celebratrion med liquid mix... Har aldrig provat det förut och fick bara ett infall att prova min liquid för första gången.. hehe.. Så det var inte så avancerat.. Tänkte använda flytade eyeliner egentligen men den jag har sitter så dåligt så jag gjorde inte de.. Ska öva lite mer med den lilla penseln.. Sen så är ju fransarna rätt så klumpiga och spretiga också.. Jag slarvade lite.. hehe
    Det tar ju ett tag innan man hittar snitsen med nya produkter. Men det är ju lite av tjusningen!
  • Fridapida

vill bli mamma i år skrev 2007-10-11 19:57:25 följande:

Behöver tips på den allra bästa hudvårdsserien! Har använt decleor nu senast, och vet inte om jag ska fortsätta med det eller byta. Blandhy till fet hy..
    Den bästa... lite svårt att säga. Men jag kan säga det som fungerar bäst för mig, Dermalogica. Har aldrig varit så nöjd som nu.
  • Fridapida

Jag tycker inte den luktar så mkt... men det beror på vilken av fuktcremerna man har. De är väl parfymfria alla produkterna?

Jag tror det ligger på samma priser som Decleor.
    Hur många steg? Hur många vill du ta?
    Jag använder Förrengöring, rengöring, fuktcreme. Men jag vill ha en toner och en ögoncreme. Jag vill även ha deras exfoliering, redness relief, ansiktsmask. Man kan fortsätta i alla evighet!

• Fridapida
    Linny skrev 2007-10-11 20:55:17 följande:
    Fridapida: Vad har du för fuktkräm? Jag har Active Moist och just den luktar mögel o sura strumpor typ Men ögonmakeupremovern luktar inget.
    Jag har nu Intensiv moister balance. Vilket är den fetaste. Jag var yttorr tidigare, men det är nu borta så jag ska gå ner till medium, hydro balance tror jag den heter. Activ moist är väl den lättaste...
    Äsch... det här är inte mitt starkaste område!
Svar på tråden Smink Smink Smink!