Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

Fridapida skrev 2007-12-01 22:43:19 följande:
    Grattis! Välkommen till Fridas förlovade värld!
    Det är inte bra för mig att hänga här, jag har mångdubblat min galenskap sedan jag kom hit! Jag har gillat smink länge, men det är inte lika kul när man är ensam om det!
  • Fluffguf
    Fru Lidgren skrev 2007-12-03 20:02:27 följande:
    Hörni tjejer, vad använder ni för mascaror?
    Jag har l'extreme från lancome. Jag gillar den, men jag tror fortfarande att det finns bättre
  • Fluffguf

Nu när julen närmar sig, vilka skönhetsprodukter står på er önskelista?

Just nu vill jag allra helst ha urban decays primer. Och så hade det varit kul att testa fastlash

• Fluffguf

Kul att höra vad ni andra önskar er! Jag hade också gärna köpt allt jag vill ha, men pengarna räcker verkligen inte, det är sååå mycket jag vill ha... Jag får börja spela på lotto eller nåt

• Fluffguf

Någon mer som har testat erasern från PL? Jag är supernöjd med den! Den ger ungefär samma effekt som pore minimizern från clinique, fast den är väl inte långverkande förstås...

• Fluffguf
    Sniper skrev 2007-12-04 20:36:06 följande:
    Förhandsbeställ den omtalade Boots No 7 Protect & PerfectLäste om den här krämen idag, verkar ju asbra... kanske inte dags än.. accessora.se häftigt ju
    Är den bara mot rynkor? För det har jag ju inte precis några ännu
  • Fluffguf
    Linny skrev 2007-12-04 20:45:06 följande:
    Vilket fusk! Det har jag! Tunna fina små rynkor under ögonen och när jag skrattar får jag jättemånga kråksparkar vid ögonen. Tyder på att jag ler mycket? *hoppas, då är det ju mindre sorgligt*
    Det kommer nog ska du se! Hela släkten på mammas sida har mycket rynkor, så det får jag säkert också! Men jag är ju bara 22
  • Fluffguf
    Linny skrev 2007-12-04 20:56:53 följande:
    Ah, jag är ju gammal som gatan ju...
    Nja, det tvivlar jag på
  • Fluffguf
    k girl skrev 2007-12-04 21:20:06 följande:
    Det är nog en av de få fördelarna med runt ansikte - man får få rynkor (jag har i och för sig torrhetsrynkor, men de försvinner om jag återfuktar ordentligt). Lillsyrran som är mycket magrare i ansiktet har betydligt mer rynkor än vad jag har. Mormor är likadan, hon är väldigt slät i ansiktet för att vara 92 - folk tror att hon är ungefär 70!
    Då kanske jag klarar mig bättre än mamma då, jag är ganska rund och hon är jättesmal
  • Fluffguf
    Linny skrev 2007-12-04 21:22:09 följande:
    äh jag har till och med rynkor på mina ögonlock Kan bero på att de är så stora att de blir som dragspel Nä, så gammal är jag inte, jag är 30. Men det är otroligt vad mycket huden har åldrats sedan jag blev gravid och fick barn.
    Ja, det har jag hört av andra också, att huden förändras efter att man får barn alltså...
Svar på tråden Smink Smink Smink!