• Glam

Smink Smink Smink!

Jennnie: Jag tycker att den e helt ok, men en vanlig hederlig franböjare är bättre tycker jag

Dagens sminkning finns uppe nu, fick lite inspiration från Marilyn Monroe...

• Glam

Linny : Jag brukar oftast ha ljusast längst in, annars så ser ögonen trötta ut och det vill man ju inte

• Glam

trollsanna :
    Menar du den som jag skrev nyss om den som är "hård" den har jag köpte från Makeupstore.
    Om man går i på kategori smink o rullar neråt så finns det ytterligare 2 hårda boxar som jag köpte för längesen på JULA.

• Glam

Nu är dagens sminkning upplagd, idag vart det lila.
    Grundade med makeupstore hightechlighter färgen Earth, sen så hade jag en mörk lila eyedust från Nouba och till sist eyedust x-ray från MUS, till detta hade jag även svart cake eyeliner...

• Glam

trollsanna : Okej, det säljs till alla, jag får den billigare dock.. full pris tror jag den kostar 1695:-

Linny: jag förstår vad du menar, man får verkligen ha nån form av primer eller concelaer under för att den verkligen ska fastna.. trist!

• Glam

Lone Star State : jag har boxen från Jula, köpte dom för längesen, verkar ha blivit en hysteri efter dom.. Jag köpte 2 st på en gång o ändå fick inte allt plats..

• Glam

Linny : Hm va konstigt.. fast jag tycker inte heller att den är lika bra som dom andra eyedusten är.. trist.

Fridapida: Varför var dom en besvikelse för? Va tråkigt.

• Glam

Linny: Jättefint!!! Måste också testa rosa nu

• Glam

neoaliya : Hon kanske kom direkt från jobbet? Om jag går o tränar direkt efter jobbet så har jag också smink på mig, roligast var nog förra julen när vi skulle ha en massa glitter på oss och så går jag o tränar så.. Hehe...

• Glam

Jag har 2nya sminkningar i galleriet

Fluffguf: Härligt med nya produkter, jag köpte häromdagen Diorshow

• Glam

Linny: Tack, jo jag har bilder med öppna ögon, kanske slänger in en bild på det idag

• Glam

Fridapida: Åh sååå snyggt!!

Elma: Tack snälla

Fluffguf: Vilken av alla? Vilket datum är det?

Lilja71: NÄr jag skuggar med penseln tonar jag oftast uppåt mot ögonbrynet och inåt mot ögonvrån på så sätt blir det ett lust parti där, lite svårt o förklara..

• Glam

Lilja71: Ja gör det mest för att jag vill att mina ögon ska se större ut o då tonar jag ögonskuggan uppåt mot ögonbrynen.

• Glam

Lilja71:ja gör det

Fluffguf: Jag använde High tech lighter Cleo som grund, sen så har jag använt cybershadow Rumble, eyedust carat, microshadow take off och en ögonskugga från Trucco färgen heter orange crush.
    Alla skuggorna är från MUS förutom Trucco skuggan.

• Glam

Dagens sminkning är inlagd, idag fick det bli grönt, har använt Amazonas, bamboo, och soft grass alla är från MUS

Fluffguf: Jag har min blogg länkat till pret-ty.se

• Glam

known as beautiful : Tack, läppglanset jag har på den bilden tror jag är ett läppglans från H&M för 29,50:- haha, man kan göra riktigt budget fynd där ibland.
    Jag brukarfylla i mina ögonbryn med en bryn/ögonskugga från MUS, Tri Brow heter den.

• Glam

Majestic : Jag har testat dom där Nivea skuggorna, köpte 2st, silver och mörkbrun. Brukar ha dom som bas till mina pulverskuggor.
    Blir jättefint, har skrivit om do på min blogg.

Svar på tråden Smink Smink Smink!