Inlägg från: lata kocken Johanna |Visa alla inlägg
  • lata kocken Johanna

Smink Smink Smink!

jag tog en gammal - från body shops e-vitaminspray

tror att Åhlens har någon vettig som ska vara till ansiktsmist

• lata kocken Johanna

någon av er som handlat från Head2Toe (nagellack ffa)
    eller från Fyrinnae?

• lata kocken Johanna
    elma skrev 2007-10-29 08:13:45 följande:
    lata kocken: tänker så småningom lägga en best. från Fyrinnae, de har ju gratis frakt på alla beställningar över 25$, superbra för internationella kunder. Enligt andra bloggar ska det vara bra pigment om det är dem du tänker på!Dill: har inte heller provat flytande mineralfoundation!
    japp det var dom jag tänkte på...
    satt och funderade på om jag skulle lägga en order - så jag var inne på pretty och läste - det verkar vara bra grejer så jag gjorde en beställning på 28dollar
  • lata kocken Johanna
    lilja71 skrev 2007-10-29 14:56:59 följande:
    Hur är det om man beställer grejer från en amerikansk site och skickar det till en bekant i USA och den skickar paketet vidare till sverige, kan de paketen också fastna i tullen? Funderar nämligen på att beställa lite mer Redken shampo, det är ju så sjukt mkt billigare i USA, och be dom skicka det hem till en bekant och sedan be denne att vidarebefordra paketet till sverige. Någon som har koll på detta?
    japp de kan fastna om VÄRDET på produkterna ink frakt (den privata gåvan) är högre än 400kr

det finns en missuppfattning om att det finns en gräns för det man handlat (ofta nämns 200kr eller 400kr) - men det finns inte!!!
    En sak för 20kr kan fastna och då kostar det avgift 60kr + moms (på varan+ frakt) + ev tull...
  • lata kocken Johanna

har fått hem tre OPI lack och tre Essielack nu från head2toe

är såååå nöjd med OPI have you seen my limo, en underbar mörk lila färg(med ngt brunt i)
    ska prova OPI midnight in moscow till helgen...

• lata kocken Johanna
    Hallontrollet skrev 2007-11-09 19:41:55 följande:
    Ser att du har smycken i din bildmapp.Gör du dom själv?I så fall får du titta in i vår smyckestråd!!!
    mmm jag gör själv - hängde i smyckestrådar för några år sen, man tröttnar lite på att läsa samma sak om och om igen (kaaaan ju vara därför jag slutat läsa och svara på hälsa och kostfrågorna under gravid, eller om det berodde på att jag blev sååå jäkla arg över att ha blivit attackerad en gång för mkt)
  • lata kocken Johanna

man skriver inga streck i telefonnummret

+468123456789 så funkar det normalt sett

• lata kocken Johanna

men jag kunde checka ut via paypal igår utan problem
    även med ett nygjort konto

• lata kocken Johanna

är det via paypal eller med kort som det är problem?

• lata kocken Johanna

ja men jag reggade nytt igår vid utcheckningen, valde att betala med paypal, inte med kort direkt

inga som helst problem att fylla i nytt användarnamn, adress, telefonnummer etc

• lata kocken Johanna

+468123456789
    eller ja inte mitt då

• lata kocken Johanna
    lilja71 skrev 2007-11-10 15:44:33 följande:
    HÅller med om att PayPal strular rätt ofta!! inte kul när man väl har bestämt sig för att handla!!
    har aldrig varit med om att paypal har strulat, har använt det i många år nu - och de har varit skitbra när det strulat med dåliga säljare på Ebay, har fått pengarna tillbaka utan minsta knot

däremot att de andra operatörerna som förmedlar betalningar med visa/mastercard har stooora problem
  • lata kocken Johanna
    Hallontrollet skrev 2007-11-10 18:59:44 följande:
    I allt prat om Paypall kom nog min fråga om en bra men billig primer bort..någon??
    billig och OK är lumenes
  • lata kocken Johanna

de har en eyeprimer en face och en lip

• lata kocken Johanna

under hundralappen om jag inte minns fel

• lata kocken Johanna
    Hjartesjalen skrev 2007-12-02 09:00:03 följande:
    i.d make upen ar kanon. Bare Minerals. Super verkligen! For alla hudtyper o helt naturlig!! :)
    får määäängder med utslag och kliar ngt vansinnigt

kör på meow eller everyday minerals istället - billigare och MINST lika bra om inte bättre
  • lata kocken Johanna
    Linny skrev 2007-12-04 15:43:21 följande:
    Diskreta, vad är det för skräp? Har bara två skuggor därifrån som jag fick som gåva.. Kanske ska prova fler.Flera av Macs är jag besviken på. De har så stora flagor i sig och blir helt mesiga i färgen..
    åååh jag är oxå besviken på en del av macpigmenten!
  • lata kocken Johanna
    Linny skrev 2007-12-05 19:33:26 följande:
    Välkommen Vet inte vad jag ska köra för färger imorgon. Inte för att det är så viktigt, men jag har kört så naturellt ett par dagar att jag känner för lite mer färg. Ska ha svart kjol, svart top och en mörkt dovt grön "kofta", högklackade svarta stövlar.. Känner inte för grön makeup. Nog borde jag väl kunna köra tex. Lounge på locket och celebration eller glamchoc i globlinjen och utmed fransarna samt svart kajal?
    guldigt eller lila är snyggt till grönt...
  • lata kocken Johanna
    Linny skrev 2007-12-05 19:46:04 följande:
    Jag har den,men tycker den är lite för gul för att funka bra under ögonen egentligen. Under ögonen borde man ha en mer rosatonad. Annars blir det i värsta fall gult med en grön ton (gult plus lite blått, om man är ordentligt trött..=....) Det har i och för sig inte hänt mig, men jag skulle ändå hellre ha en mindre gul. Har testat med multitasking concealer och den är bättre, eftersom den är mer i samma ton som foundationen.
    jag blandar sunligt och den rosa concealern med ögoncreme till en flytande under ögonen - suveränt!
  • lata kocken Johanna

Linny skrev 2007-12-05 19:50:30 följande:

aha ok.. Man borde väl lika gärna kunna blanda dem torra?
    ja det borde man

men jag tycker att de små fina rynkorna syns då (de syns knappt annars)
Svar på tråden Smink Smink Smink!