Smink Smink Smink!

Hej
Jag vill ha tips på bra makeup skolor i Stockholm eller runt om Stockholmsområdet. Jag har nu tänkt att ta tag i saken o gå en sån skola, har alltid drömt om det o vill nu förverkliga den än gång för alla.
Maadde/
jag kom heller inte med
Hej jag igen, vad jag tjatar tänker ni.....men hoppas nån av er kan tipsa.
Nån som kan rekommendera en lila färg, ska gå på MUS klubbkväll imorgon. Ser så framemot den.....räknar timmarna!
Glam/
har nu kollat dina tips på skolor. Tack! Ska googla lite o se vad jag hittar
Lone star state/
jag ska kolla in empire o devils dust
Tack tjejer för tipsen på lila skuggor. Längtar sååå dant fram tills jag får gå på klubbkvällen. Har funderingar på att köpa eyeprimern oxå, men den fanns både som clear o tinted!
Någon som har dessa eller ngn av dem. Vilken är bäst??
Till er som ska gå på MUS klubbkväll.....HA EN KANONKVÄLL FÖR DET SKA JAG HA, HIHIHI
Hej
Orkade inte skriva igår var helt färdig efter klubbkvällen
Jag köpte eyeprimern, high tech lighter Milkyway, en tuff necessär o glitter eyeliner Neverending som ska utgå ur sortimentet.
Köpte tidigare igår två skuggor från i.d true gold o devotion. De var super snygga att blanda. Säljaren trodde de inte passa ihop men vi testa o vad snygga de var ihop. Så säljaren tacka för ett nytt tips på partysminkning, kul att man kunde hjälpa amatör som man är hihihi.
Ha en bra dag
Har inte prövat Smashbox, bara hört talas om det finns det här i sverige överhuvudtaget eller bara utomlands?
hej
jag har handlat från strawberrynet, var nöjd med varorna men tyvärr blev köpet dyrt då jag fick betala massa tullavgifter
Linny/ Fick du ersättning för tullavgifen av strawberrynet?????????
hej tjejer
jag köpte eyeprimern på MUS i torsdags o har använt den nu hela helgen. Är jättebesviken tycker inte alls den är bra. skit oxå!!¨
Eller gör jag fel, för tjockt eller tunnt lager. Har låtit primern torka ordentligt. Ändå tycker jag att skuggan efter några timmar ligger som en kaka i ögongloben....som en ful rand!
Nä fy vad jag blir ledsen, den var ju inte billig direkt
Andra tips på bra primers tack.....