• Linny

Smink Smink Smink!

Majestic: Får väl prova igen då Fast du har bergis en annan snyggare kropp än mig. Jag har ju mjuk mage efter bebisbärande som inte blir fast igen Har aldrig gillat hög midja innan men nu kändes det lite coolt.

elma: Shit! Jag som inte borde..

• Linny

fast 25 dollar är mycket att spendera där. Det är minst 25 skuggor. Lite väl när jag redan har 36 bara därifrån

• Linny

Majestic: Jo min har också gått tillbaka till sin ursprungliga form, eller till och med mindre. Jag gick upp 15 och ner 25. Men det är ju ändå mjukare än förr så det blir ändå valkar lättare tycker jag. Trist med saker som inte passar. Nudie är rätt dyra förresten va?

Åh, jag vill ha lite av skuggorna, men inte 25 stycken.. Kanske man ska sambeställa.. Lejån?

• Linny

Majestic: Nä inga valkar när jag står upp men om något sitter åt för mycket så

Lejån: Nääääääääää, grrrr!

Fridapida: Tack men jag tror inte det är så assymetriskt egentligen. Kanske luras lite av bilden. Det är längre framtill än bak och syns mer ju mer man lutar huvudet framåt förstås. Va, hur mycket lägger du på mat på en månad?? Inte mer än 500? Här går det åt ca 3000 per person

Fluffguff: Jag vill verkligen rekommendera mineralsmink från Everydayminerals. www.everydayminerals.com
    Det är bra att börja med och känna sig fram för det är inte så dyrt som mycket annat. De har massor av nyanser på foundation, rouge osv. Man kan läsa sig till vilka man passar i och välja några stycken. I ett "everydaykit" för 35 dollar (ca 300 spänn) får du välja 2 borstar, 2 foundations, 2 rouge, 1 concealer och 1 finishing dust!!!!!!!!!!!!! Du tar de färger du vill prova. Du kan också beställa ett samplekit och då får du små burkar med 3 olika foundations och 2 rouge tror jag. Vilka nyanser väljer du helt själv. Jag gillar MaxFactor jättemycket när det gäller mascara. Just nu har jag stretch.

• Linny

Fridapida: Nä du har rätt, jag gjorde inte det heller när jag var student. Inte som nu. Men jag älskar att laga mat så jag åt nog inte som andra studenter heller i och för sig Smink och mattokig alltså Kul att du gillade frisyren. Känns rätt bra faktiskt. Jag har inte ångrat mig än

Fluffguff: Ja den här tråden är jättebra! Hoppas du hittar något du gillar!

• Linny

neoaliya: Jo lägg ut ändå! Snälla!

Det är ju det jag har sagt. Ibland ser sminkningarna mörkblå ut även om de är mörkgrönblåa. Ibland syns de nästan inte alls trots att de är jättemörka.

Så snälla lägg in ändå, jag vill jättegärna kika!

• Linny

Majestic: Tack och Tack igen Ja partisk som man är så tycker jag också han är jättesöt! Mercury är en dust och är ljust silverfärgad.

Svar på tråden Smink Smink Smink!