• Linny

Smink Smink Smink!

Lejån: Läckra färger! Vilka är det? Jätteglad att du la upp bilder, de var ju inte alls suddiga!

Helt OT men ändå:
    Imorgon är det Nalledagen på dagis och Alfred har deklarerat att han ska ta med sig sin "Balle" :-S

• Linny
    neoaliya skrev 2007-10-25 20:02:05 följande:
    Haha det är som när nEO SKREK PÅ MIG ATT JAG SKULLE SKYNDA MIG OCH KOMMA OCH TITTA. sE MAMMA JAG HAR EN KULA UNDER SNOPPEN, HAHA JA SA JAG TITTA NOGARE....DU HAR TVÅ:-d
    HAHA Alfred vill gärna säga "mamma snippa, pappa snopp OCH ALSEDD SNOPP!!" i affärer, när vi är ute och går osv. Sedan lägger han gärna till "mamma inte snopp, tutte istället" Bra att han upplyser andra om anatomi.

Lejån: Love Tart! Buillon var läcker. Har du testat den där metallicfärgen än?
  • Linny
    Fridapida skrev 2007-10-25 20:12:57 följande:
    Fint! Det är svårt att få bra bilder... jag får aldrig till det! Jag vet inte hur man klipper... eller jag vet hur man gör men då kan jag inte lägga in dem i galleriet.
    Jag klipper aldrig mina bilder.. Gör andra det? Skit samma, bara ni lägger in dem! Jag vill seeeeeeeeeeeeeeeee
  • Linny

Någon som har lite konstruktiv kritik ang. min sminkning idag? Vad ska jag förbättra/göra annorlunda för att det ska bli bättre?

• Linny
    Fridapida skrev 2007-10-25 20:27:45 följande:
    Tycker att det var fina färger. Jag skulle kanske tycka att det vore fint om du istället för svart på insidan av fransraden använda en mörkgrön. Väldigt fint med det blågröna.
    Men fortfarande svart på ovansidan?
  • Linny
    Fridapida skrev 2007-10-25 20:45:38 följande:
    Tycker att det går bra vilket som på ovansidan. Jag brukar alltid lägga svart kajal INNAN jag lägger de vanliga skuggorna. Den jobbar jag ut lite så den ska gå in i fransarna. Sedan när jag lagt skuggorna så lägger jag den mörkaste skuggan (torr eller blandad med vatten) över den svarta kajalen. Det tycker jag blir bäst. Så jag har både svart och en färgad, såvida jag inte har just svart som mörkaste skuggan.
    Ok Men då måste jag ändå köpa en kajal. Jäklar Jag som var så nöjd för att celebration funkade även på insidan
  • Linny

Snyggt Suss

Jag har en jättebra kamera och så tar jag bilderna i mitt lilla pyttebadrum som har takspottar..

• Linny

Kul Lejån!!

Jag körde Goldglow (MUS) blandning av Elysium/Chocolate Cherries från PL(den ena var för mörk så jag ljusade upp med den andra) och Glam Choc (MUS). Celebration som baseyeliner och så Glamchoc över. Glam choc på innerbandet nere.

Lägger in bild ikväll

Svar på tråden Smink Smink Smink!