• Lejån

Smink Smink Smink!

Maddie3:
    tänkte svara exakt samma lila som Fridapida! Empire är superduperfin och lätt att jobba med. (Tycker jag)

Majestic:
    Jag tipsar om Glam choc skuggan och kajalpennnan "wooden metallic" eller vad den nu heter.  Fiint!

Linny:
    Gaaah, gissa om jag blir avis om du köper Glam choc!

• Lejån

Majestic:
    Glam är mörkbrunguldig typ. Och jepp, det är den olivgrönmetallic pennan.

Fick en rabattkupong på 20% på MUS igår och jag har sån ångest över att jag vill handla. *haha* Jag behöver ju verkligen inget men det finns ju så mkt fint!!

• Lejån

Nyss hemkommen från Tallinn, blev bara liiite shopping men var dödligt sugen när jag var in på MUS för det var ju mkt billigare där ju!

Passade dock på att shoppa lite Clinique på Taxfreen.

Måste in och spana på nya sminkningar!

• Lejån
    Fluffguf skrev 2007-09-29 19:24:15 följande:
    Värst vad ni skriver flickor! Jag har haft en kompis på besök så jag har inte kollat in sedan i torsdags... Idag provade jag grön ögonskugga för första gången. Jag har varit lite feg med färger innan, men jag beställde massor av nya färger från pl. Det var ju så billigt, så det gör inget om man inte kommer att använda alla sedan. Lite värre om man köper en ögonskugga för 100 kr Min sambo vill absolut inte att jag ska sminka honom, jag hade tyckt att det var kul att testa... Han vill inte ens använda ansiktsrengöring och kräm, men jag försöker tvinga honom
    Vilken grön provade du? Jag köpte massor med gröna från PL, men ångrar typ hälften.
  • Lejån

Morrn!

Va vad innehåller parfymen som kan göra så att man inte kan få barn?? Låter ju helt sjukt ju!

Linny:
    Ah, sockervatten! Vilken nostalgi!!

Mitt värsta sminkminne är nog den klassiska brunkrämen, blå/rosa ögonskugga och blå mascara. Damn, vad tjusig man var!! *not*

• Lejån

Tycker som Linny att det verkade lite för "plastigt och flickigt". Synd då första intrycket faktiskt avgör ganska mkt! Säkert bra produkter iaf!

Ska snart göra en till beställning på PL tillsammans med två arbetskamrater. Gud vilken farlig tråd detta var! Men kul!

Har btw fått 2 nya favoriter bland pl, Cashmere och Solitude. Superfina tillsammans!

• Lejån
    Linny skrev 2007-10-03 20:30:14 följande:
    Eraser har jag inte provat.. Är det någon sorts concealer?Nä, orange är inte min färg. Visst ser man bara ögonen så ser det helt ok ut. Men hela jag ser trött och glåmig ut i färgen. Jag är en typisk vinter eller nåt sånt. I alla fall har jag kalla färger och ser helmysko ut i orange. Men det är en cool färg..Imorgon ska jag testa bara två färger ihop. Elysium med Chocolate Cherries. Kanske någon mörkare längst ut, men kan inte komma på någon just nu.. Nåt tips?
    Solitude från Pl om du har den?
  • Lejån

Kastar in mina favvosar från PL också:

Dubloon
    Uptown
    Jazzy
    Solitude
    English Ivy
    Rockstar
    Merlot
    Claret

• Lejån

Ni som beställt från PL, vilka skuggor ÅNGRAR ni att ni köpte?? Ska beställa (igen) med två kompisar och måste sortera lite i min lista.

Svar på tråden Smink Smink Smink!