Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

verkligen inten som har tips på en bra vattenfast mascara som gör så att ögonfransarna förblir böjda längre??

• Nathalie009

..eller bara en bra vattenfast mascara som man får fina fransar av, budget märke.. Typ Lash aritect vattenfast lr loulume x5 vattenfast?

• Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-11-19 16:43:02 följande:
    Jag tycker att du ska prova Masterpiece från MaxFactor. En bra budgetmascara. Jag gillar den i guldförpackning bättre än den i svart förpackning. Men jag vet inte om de finns i vattenfast...
    Okej, jo men inte inte den rätt dyr för åva budget? typ 150 spänn :O
    annars kan ja nog tänka mej å testa den då om den finns i vattenfast :)
  • Nathalie009
    Pokergirl skrev 2007-11-19 19:44:41 följande:
    Hos beautyplanet får nya kunder köpa en mascara från lancome för 99 kr, det kan ju vara ett bra alternativ!
    japp har beställt en därifårn den borde komma typ imorrn :)
  • Nathalie009

oj d va snabb leverans på beautyplanet =) nice fick min hypnose mascara nu idag, men väntar lite me å testa har diorshow kvar

Hur länge håller en mascara vet ni de?? hur länge använder ni era?
    Om man har 2 olika så tar dom ju itne slut lika fort.. Men har hört att man endå ska byta var 3dje månad, men d har jag inte råd med ju haha vill juh inte slänga när d finns kvar..

• Nathalie009

men hörrni, Hur länge håller en OÖPPNAD mascara då? Fick ju som sagt min lancome idag å jag har fortf klvar fr¨ån diorshow vill heslt använda klart den..

Hur länge tror ni??

• Nathalie009

men d e kalrt man msåte peta på ögonskuggan å sen kolla på ahnden vilken färg ju annars kan man ju inte veta? SÅ gör jag med
    Testar inte mascaror lr läppstift lr sånt men ögonskuggor testar jag alltid på handen

• Nathalie009
    Linny skrev 2007-11-20 15:19:13 följande:
    Japp, så gör tjejerna på MUS i täby i alla fall Men även i Solna om jag inte minns fel. Kanske på Åhléns city också. Inget jag lagt på minnet, men jag tror jag har sett någon göra det där också
    Men vadå hur gör dom annars? FÅr man itne göra så? Jag gjorde så på makeupstore å va pinsamt om man itne ska göra så :S:S
  • Nathalie009
    Fluffguf skrev 2007-11-20 15:19:56 följande:
    Bakteriemässigt borde det väl inte vara något problem om den är oöppnad, bakterierna kommer väl dit när man använder den. Det är väl i så fall om den torkar?
    Ja d va just d jag menade ahr ingen lsut att den blir dålig lr så..
    Men tänkte på masscarorna man köper, hur vet man om inte de stått i affären jättelänge?

Hur snabbt torkar d tror du då?
Svar på tråden Smink Smink Smink!