Smink Smink Smink!
KajsaAnka skrev 2007-12-07 11:35:53 följande:
Tre frågor:* Ni som pratar om lila-svart... Jag har också gröna ögon och tycker det lät jättesnyggt. Vilket märke är det ni menar? * Sen är jag nyfiken på ögonskuggor, vad tycker ni är bra resp dåligt med dessa skuggor: EM, PL och MAD:s? MAD och PL har ju otroligt läckra färger!* Jag har gröna ögon, har ni tips om vilka färger jag ska använda i ögonskugga? Jag har lila och brunt för det mesta, vilket jag har hört ska framhäva det gröna. Jag klär inte i för ljusa färger, t ex guld.MAD-skuggorna, har provat tre stycken. Helt underbara. Otroligt fina och jag tyckte att de satt bra.
MEN ingen av dem slår id's skuggor. De är fina, sitter jättebra och är tyvärr mycket dyrare. Men om du ska köpa en skugga du vet du kommer använda mycket är det ju värt att köpa e´n lite dyrare, vill man ha lite ott exprimentera med så är det perfekt att köpa lite billigare från t.ex. MAD.

Jag tycker ju att eyedusten från FACE o MUS är otroligt bra o har mycket pigment, jag gillar dem mycket bättre än de från PL mo MAD.