Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink Smink Smink!

Linny skrev 2007-11-22 09:17:39 följande:
    Alltså, jag har provat massor av olika och har inte direkt haft problem med finnar. Men min hy har blivit allra bäst sedan jag började med mineralfoundation och andra mineralprodukter. En foundation från tex. Everydayminerals kostar 12 dollar. Det är under 100 kronor. För att veta vilken färg man ska ha, så kan man beställa ett provkit. Det kostar ingenting och du betalar frakten på ca 40 kronor. Då får du tre små burkar med olika färger på foundation (färgerna får du välja själv) en rouge och en concealer. Prova!Annars har jag varit rätt nöjd med min foundation från Makeupstore. Men den kommer ändå inte i närheten av detta.
    Men du! Lumene har en foundation som är mineral, tror du dne kan va bättre än den vanliga? den va billigare iaf :S vågar man testa den kasnke..
  • Nathalie009

Double stay makeup heter den, ingen ärt som testat den?

Nån som vet om man kan fråga på kickis om vilken färg man ska ta? E dom kunniga där?

• Nathalie009

hehe okej men tror jag köper den vanliga Double stay Mineral makeup..Eller Hydradrops i samma mräke.. skulle vilja höra om nån testat nån av dom innan bara.. men verkar itne så då :P

• Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-11-22 09:31:04 följande:
    Alltså det är ganska olika vad vi reagerar mot. Men jag antar att du tänker på en foundation som inte täpper till porerna. Alla foundationes som innehåller mineraloljor gör det. Mineralolja fungerar på det sättet.Vill man ha en så naturlig foundation som möjligt tycker jag att mineralsmink är det bästa alternativet. Blanda INTE ihop mineralsmink o mineraloljor. Inte samma sak.Jag gillar ID, men det finns väldigt många fler o billigare alternativ på marknaden. Men var snäll o hoppa över IsaDora o L*Oreals alterantiv. Bortkastade pengar.
    ja nej aboslut INTE loreal lr isadora, inte max facroty heller dne fick ja massvis me finnas av..

Vet att dior ska ha en färgad dagcreme som e typ samma sak som ska va bra.. vet dock inte va den ehter eller va den ksotar.. den kostar säkert massor.. *suck*
  • Nathalie009

hm hur tar jag red på om d finns mineralolja i den då.. hmm hittar ingen innhållsförtesckning..

• Nathalie009

vill inte ha mineralolja i vart hittar man foundations utan de vet ni? Förutom sånt man msåte beställa då..?

• Nathalie009

Fridapida: snälla ge mig några tipspå foundations utan mineralolj aom du vet? dock ingen man beställer utan som finns på typ kicks lr åhlens?

Svar på tråden Smink Smink Smink!