Inlägg från: Fridapida |Visa alla inlägg
  • Fridapida

Smink Smink Smink!

Godmorgon!
    Jag ska fixa en ny tråd tills imorgon. Men det blir nog ikväll. Hjälp, vad tre månader går fort!

• Fridapida
    Hallonmopeden skrev 2007-12-10 08:48:01 följande:
    Jag tror jag har fått hjärnsläpp; man ska väl ha primern efter dagcremen???
    Ja, absolut!
  • Fridapida

Nu har jag beställt en beauty bag. Är det någon annan som provat det? Vad har ni fått och blev ni nöjda?

www.beautybag.se

så vet ni som inte beställt vad jag menar.

• Fridapida

Aha... jag såg nu att första utskicket är i februari -08. Men då är det bara att vänta då, det är ju jag så bra på.

• Fridapida
    lilja71 skrev 2007-12-10 13:30:59 följande:
    Såg ju jättespännande ut!! Har inte hört talas om det förut, ser fram emot att få recension från dig om det är värt pengarna!
    Visst gjorde det! Jo, jag ska så klart recensera, men det är ju sååå länge tills man får något paket! Men det ska bli kul. Det stog att man skulle få prylar för minst dubbla värdet, nackdelen är ju att man inte vet vilka. Men det är så spännande ändå.
  • Fridapida
    maddie3 skrev 2007-12-10 13:37:01 följande:
    Hej på er Idag har jag fått mina prover från MadMinerals....ska bli spännande.Har beställt flytande foundation, är det någon som provat dem??? Vad tycker ni isådanafall????Det blev även en faceprimer.Har för mig att Fridapida beställt därifrån eller???? Om det stämmer, är du nöjd????
    Jag är både nöjd och missnöjd. Jag älskade(!!!) de tre ögonskuggorna jag hade beställt. Jag tyckte att foundations (lösgform) var okej, inte lika bra som i.d. De täckte inte lika bra och gav inte den underbara fina lystern som jag än så länge bara hittat hos i.d. Men de var absolut användbara! Men min stora besvikelse: rouget. Shit majbritt vad dåligt det var! Inte att det satt dåligt (jo, lite) men det var sååå fult. Det hade ultravioletta undertoner. Jag såg för f*n inte klok ut. Jag blev ju BLÅ på kindbenen! Nej, kasta kasta! Minns inte vad den hette, det andra rouget gav jag bort, fel färg.
    Så... jag kanske köper ögonskuggor därifrån, inte rouge eller foundations. Rougebilderna var väldigt missvisande, medans foundationbilderna var väldigt bra.

tre solar...
  • Fridapida
    Hallontrollet skrev 2007-12-10 14:05:58 följande:
    Det där lät spännande..kanske man skall prova :) -funderar-
    Slå till! En påse kan man ju prova och se, verkar det inte vara ngot att ha är det ju bara att avbeställa!
    Jag var tvungen, hade jag inte beställt den hade jag funderat på den där påsen hela tiden!
  • Fridapida
    Nathalie009 skrev 2007-12-10 14:13:40 följande:
    Idag ska ja klippa mej å färga håret *nervös* ;) har haft långt hår typ forever e så jävla less på d bara ivägen :) hoppas bara ja inte ångrar mig haha
    Det gör du säkert inte. Jag gjorde samma sak för snart ett år sedan. En kompis är frisör o vi satt hemma en lördagskväll förra vintern, där mitt i tristessen sa jag att jag ville ha page. Sagt och gjort, jag fick en page. Det var så skönt att få förändra sig lite, har inte ångrat mig! Nu vet jag inte alls vad jag ska göra med mitt hår, fint med page, men fint med långt också... svårt.
    Lägg ut en bild sedan och visa!
  • Fridapida
    Fluffguf skrev 2007-12-10 14:17:09 följande:
    Jag är så himla nyfiken på det, men jag känner att jag inte borde köpa mer smink nu för min sambos skull... Jag vill inte ruinera honom för att stötta mitt missbruk Men jag får se om jag slår till efter att ha hört vad du tycker om det!
    Men man beställer nu, påsen kommer i februari. I påsen ligger en faktura som man antagligen har 30 dagar på sig att betala. Så gissningsvis kommer fakturan att betalas i slutat av februari. Det är lååååååååååååångt dit!
  • Fridapida
    Nathalie009 skrev 2007-12-10 14:18:27 följande:
    okej ja samma här en kompis kommer hit snart hon är frisör ska bleka lite slingor o klippa mej fsat inte kort men d e så himla långt nu så tänkte ha lite längre än axellångt. Men d e ju stor skillnad för mig d e skitlåjngt nu ska bli såå skönt :)japp ja lägger ut en bild sen blir nog ingen speciell frisyr men lägger ut iaf :)
    Det är alltid kul att se. Jag har nog ingen "före-bild" i mitt galleri. Kanske ett dåligt...
  • Fridapida
    Fluffguf skrev 2007-12-10 14:38:04 följande:
    Tyst med dig, dra inte ner mig i ditt beroende
    Komsi komsi komsi...
  • Fridapida
    akleyan skrev 2007-12-10 15:59:59 följande:
    Nu har jag fått mitt smink från Alima. Tog 4 arbetsdagar och kom rakt ner i brevlådan! Har inte behövt betala nån tull, än ialla fall!Känner mig så nöjd, tyckte att concelerna täckte bra och att satin finishing powder gav fint resultat. Desstuom fick jag prover på en jättefin ögon skugga o två rouger!Ahh, om man skulle ta och beställa lite mer.......
    Åh, vad kul! Har du använt annat mineralsmink som du kan jämföra med? Kul med lite jämförelser.
  • Fridapida
    Fluffguf skrev 2007-12-10 15:04:56 följande:
    Du har redan fått mig att sjunga exfolieringssånger, det borde räcka
Svar på tråden Smink Smink Smink!