• Linny

Smink Smink Smink!

Hörrni hur var det nu. Fanns Nars fortfarande att köpa i Malmö? I så fall var?

• Linny
    Fridapida skrev 2007-12-04 13:19:24 följande:
    Välkommen!Kul att du vill delta! Linny är om sig o kring sig ser man! PS... man behöver absolut inte bli inbjuden för att vara med, alla är välkomna så att ingen tror något annat!
    Ja, precis! Alla är välkomna

Det var bara att jag snubblade över en tråd som Jezz startat där hon frågade om Nars och Stila. Då började jag fråga er om var det fanns, för att svara henne. Sedan insåg jag att hon nog skulle gilla denna tråd så jag tipsade om den.

Men vänta inte på en inbjudan ni andra, hoppa in hos oss. Här är det supernice!
  • Linny
    Fridapida skrev 2007-12-04 13:41:42 följande:
    Mitt paket från eleven har nu kommit. Jag ska nog se till att fota mina rynkor nu för att se om det kommer att ske någon förändring. Tänk om MAD vill ta o skynda på lite...
    Hehe, ja fota rynkorna! Jag undrar också om Bootskrämen egentligen funkar. Är ju pytteliten dessutom.
  • Linny
    Majestic skrev 2007-12-04 15:37:37 följande:
    lilja71- Absolut, färgerna är fina, diskreta och så hud- och naturvänliga. Beställ ett kitt på 10 skuggor och testa vettja....I´m in love with Magic Night, sååå snyggt ihop med Barry M´s Saphire och MAC´s Entremauve...
    Diskreta, vad är det för skräp?
    Har bara två skuggor därifrån som jag fick som gåva.. Kanske ska prova fler.
    Flera av Macs är jag besviken på. De har så stora flagor i sig och blir helt mesiga i färgen..
  • Linny
    Minnisen skrev 2007-12-04 17:15:07 följande:
    hej!på lördag ska jag ha 25års fest och behöver lite hjälp med maken. äskar lite guldbruna nyanser på ögonen, hittade en fin skugga i fridapidas galleri (true gold) i like!men grejen e att jag inte har så fina ögon eller jag har inte så mycket ögonlock eftersom den skunker in lite bakom ögat alltså. hoppas ni förstår vad jag menar! hur ska jag lägga skuggan för finast resultat då? gärna bild om det finnes.så här ser jag ut....så ös massa tips över mig nu. vill ju givetvis vara fin på stora dagen
    Du har ju toppenögon!! Mycket bättre än mina rullgardiner till ögonlock!! Du skuggar upp över globlinjen lite, så blir det skitläckert!!

Kanske Lounge ihop med Choco d´or?
  • Linny

Minnisen: Eller ännu hellre Lounge ihop med celebration, lite sotat sådär.

• Linny

Min önskelista finns ju knappt. Ett tag hade jag olika sminkgrejer och krämer. Men problemet är att jag inte kan hålla mig så jag har köpt det mesta

Dessutom får nog jag och maken gemensamma presenter av svärmor och mina föräldrar, typ presentkort (har önskat oss ett till Edsbacka krog tex.)

Maken och jag ger inga presenter till varandra i år. Vi har beställt en greklandsresa, så det får bli vår present. Vi väljer också att skänka 2000 kronor till rädda barnen (eller barncancerfonden, vi har inte bestämt oss än), eftersom vi ändå har gemensam ekonomi. Känns så fånigt att ge presenter så. Vi brukar köpa det vi vill ha, när vi vill ha det. Ja, inte vad som helst förstås

Det lilla som står på min personliga önskelista är väl Cliniques foaming mousse cleanser.. Den kan jag inte köpa här, för det säljs inte i sverige längre.

Svar på tråden Smink Smink Smink!