• elma

Smink Smink Smink!

tack Linny, får väl överväga den dyra, har en vanlig "traditionell", men tycker inte det blir bra, den dyra saken, verkade kunna ge lite mer precision....

• elma

Linny: Det låter jättefint...

jag ska ut imorgon, funderar på att sota, tänkte prova ikväll hemma för att testa, gjorde det i somras, men då var jag lite brunare, ser kanske "hårt ut", fast det ska det ju göra. Jag har en skugga som är mörkt, mörkt grå...kanske ska sota den ist...

• elma

min urban decay eyeshadow primer potion har kommit...ska bli roligt att prova. se om den är bättre än MUS.

alaay: jag använder ofta också i.d foundation, gillar lystern, men varierar med ett otaligt antal andra mineralfoundations, asdiggar i.d:s ögonskuggor och radiancers, så bra! Kollade in hos dig...har det blivit någon bebis???

• elma

maddie: det ska jag göra och ärligt, hoppas jag att den är bättre än MUS, tycker resultatet med MUS, varierar...men jag kanske använder den fel, tar mkt eller för lite??? vi får helt enkelt se. Har hört jättemycket bra om UDPP(urban decay primer potion)

• elma

greeneyes: gå in i webshopen och tryck på lily lolo så får du fram:
    För produktprover på Lily Lolo's Sortiment skicka ett e-mail till victoria@waterbellis.se

maila vilka färger +vilken finishdust du vill prova, jag mailade om 5foundation och 2 finishing dust + 2 skuggor! dock jättesmå prover mest för att få se färgerna.

• elma

hej hopp...nu har jag lagt in min kladd till sotning för morgondagens fest...kände att jag fegade lite, lite mer svart får det nog bli...TIPS???

jag la först en aprikos skugga som bas över locket, sen en beigebrun längst in i ögonvrån...sen blev det en silvergrå och slutligen onyxsvart ytterst. Vågar jag mig på att sota under eller blir det för mycket???

• elma

satine har visst fastlash, ska lägga en order!

• elma

gomorron...lite sliten idag. Sotade ordentligt igår, runt ögonen, men i all hast glömde jag fota och det var inte läge att göra det kl. 03.00 när vi kom hem, men det kändes lyckat!

använde min Urban d, eyeprimer, och jag asdiggar den redan, lite torrare i konsistensen än MUS.

• elma

majestic: vilken bra länk!

PL har rea/sale igen! 25% på hela sortimentet! 7-12 oktober!

Svar på tråden Smink Smink Smink!