Smink Smink Smink!
Jo det doftar ju olika på var människa, men inte såååå olikt.
Vill ha en med ganska renodlad chokladdoft.
Men proverna dimper ju ner vilken dag som nu, så vi får se
Jo det doftar ju olika på var människa, men inte såååå olikt.
Vill ha en med ganska renodlad chokladdoft.
Men proverna dimper ju ner vilken dag som nu, så vi får se
Jo jag vill
Linny
Du passar i de färgerna :)
Tycker det är mycket finare när du har kajalen innanför fransraden än när du lägger en skugga utanför. Det framhäver dina ögon på ett bättre sätt så så som du har det i dag.
Superfint!
Vad använder du för mascara? Är på jakt efter den ultimata.
Själv har jag masterpiece max fast ingen rosa borste Vart får jag tag på den med rosa?
Oh sorry, den är rosa när jag kolla efter riktigt ordentligt. Trodde det skulle synas bättre.
Jag har korta o tunna ögonfransar o måste böja dem både innan o efter att jag tagit på mascaran, även om man inte ska göra det, men jag har liksom inget val.
Letar efter en ultimat mascara för fransar som mina.
Den ska inte ge så jätte mkt volym utan separera och göra dem längre främst. Volym mascaror (tex. dior show) klumpar sig bara alltid på mig.
Har blivit tipsad om maybelline define-a-lash och lancome flextencils som jag tänkte prova, någon annan som vet någon bra för tunna o korta fransar?
Hade gärna tagit min husband-to-be´s med, synd att det inte går!
Shiseido böjaren du har, håller den böjen bättre?
Får allt ta o inhandla en sådan inom en snar framtid. Tyvärr har jag handlat i förväg innan pengarna kom in på kontot så har inte så mkt att spenderar denna månad. Blev så kär i en stockhlm kostym på MQ förra veckan som jag var tyungen att ha, men det var det värt
Angel skimmrar rosa o vitt om jag inte minns fel, hade den för många år sedan.
Synd att det är så olika kvalite från färg till färg på PL skuggorna, men som sagts tidigare, det är billigt o därför inte så smärtsammt att prova sig fram till de bra.