Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink Smink Smink!

Ja vaå köpte muffin igår fast att ja egentligen inte har råd hehe.. Ska testa den idag

• Nathalie009

Nån här som har LANCOME HYPNOSE? jag e så jävla besviken! Vet inte om d e min mascara som e dålig eller om den vkerligen e d eftersom alla säger att den e såå bra.. Men när ja målar kommer d SÅÅ MKT mascara å fransarna klibbar ihop me varann!
    hade nog högre förväntingar änn så.. Får se om d blir bättre om nån vecka om d kasnke inte kommer lika mkt...

Beställde ju från beautyplanet för 99 kr bara man börjar nästan undra om dom tagit gamla mascaror lr nått dålig va den iaf

• Nathalie009

Hörrni? Jag e inne på MUS hemsida å kollar lite, e SÄKER p åatt jag sett en SVART micriskugga me glitter i nån gång men hittar den inte, vet ni om den finns kvar?

• Nathalie009

Och så måste jag fråga vilken av MSU eyeprimer ni rek om ngon har, den färgade eller den genomskinliga? hmm..

• Nathalie009
    Honey1982 skrev 2007-11-25 14:40:21 följande:
    ja den heter jubilee och har guldglitter i sig. jag föredrar eyeprimer clear, men det är ju en smaksak
    Okej :) ja de finns ingen bild på Jubile på hemsidan kanske är den=)

Sen msåte jag fråga vad deras penslar tilö ögonskugga kostar?
    Vill ha en sån där MEdium eyebrsh:) stårn inge pris..
  • Nathalie009

Ah Jubille var det:) fan va mkt ja vill köpa nu.. Jubilee, eyeprimer, skuggpensel.. ååh vill ha..

Svar på tråden Smink Smink Smink!