Smink Smink Smink!
Ja vaå köpte muffin igår fast att ja egentligen inte har råd hehe.. Ska testa den idag
Ja vaå köpte muffin igår fast att ja egentligen inte har råd hehe.. Ska testa den idag
www.tradera.com/MAKE_UP_STORE_Lackra_KAKAW_perfekt_for_sotning1-auktion-51676505
200 KRONOR TOM! haha herregud
Nån här som har LANCOME HYPNOSE? jag e så jävla besviken! Vet inte om d e min mascara som e dålig eller om den vkerligen e d eftersom alla säger att den e såå bra.. Men när ja målar kommer d SÅÅ MKT mascara å fransarna klibbar ihop me varann!
hade nog högre förväntingar änn så.. Får se om d blir bättre om nån vecka om d kasnke inte kommer lika mkt...
Beställde ju från beautyplanet för 99 kr bara man börjar nästan undra om dom tagit gamla mascaror lr nått dålig va den iaf
OKej.. Ja ne diorshow är den bästa fortf.. Och som nån annan nämnde STRETCH är bra också..
Hörrni? Jag e inne på MUS hemsida å kollar lite, e SÄKER p åatt jag sett en SVART micriskugga me glitter i nån gång men hittar den inte, vet ni om den finns kvar?
Och så måste jag fråga vilken av MSU eyeprimer ni rek om ngon har, den färgade eller den genomskinliga? hmm..
Ah Jubille var det:) fan va mkt ja vill köpa nu.. Jubilee, eyeprimer, skuggpensel.. ååh vill ha..
Är MUS eye primer BRA? nån?
Hmm okay. Va säger ni andre om den då?