• elma

Smink Smink Smink!

02 05: du tar inte för mycket primer? jag tycker oxå UD:s är bättre än MUS primer.

Och jag kan hålla med ang. PL, en del skugger sitter jättebra, medans endel inte syns eller inte verkar fästa. Jag tycker personligen att de blir bättre våta, även med primer. De blir mer lättarbetade och det behövs ännu mindre skugga för att de ska framträda.

Min man ska ut och resa; behöver några tips på vad ha ska köpa med sig hem i smink/hud väg från taxfreen på flygplaten, han landar både i köpenhamn och i Belgien nånstans...hjälp mig.

• elma

oh la la, jag hittade en länk till en förbeställningssite på Kastrup, man får 20%rabatt på förbeställning och de har MAC....jag tror jag ska shoppa loss på några paint pots.

• elma

nu har jag beställt 2 fluidliners och 5 paint pots från MAC som min käre make får hämta upp på hemvägen när han mellanlandar på kastrup! ska bli så kul att testa paint pots, hade i och för sig gärna sett att de hade shadesticks och tubeerna med färg med men nåt blev det ju! 700kr slutade det på!

• elma

idag har min fast-lash och japonesque fransböjare kommit!!!! ska bli så kul att testa. och imorgon kommer maken hem med mina mac-skuggor!

• elma

maddie: det ser fint ut. testa att lägga två skuggor, en lite mörkare ut i yttre delen, jag tror det skulle bli kanon. Skuggan du lagt är en jättebra grundskugga, så den kan du fortsätta ha som bas och variera med olika matchande skuggor för variation.

• elma

maddie: vilka läckra färger! vill ha lite mer eyeliner, så blir det lite mer dramatiskt! Det är så roligt att gå in och titta på sminkningar, gör allt för att smita från mitt tentapluggande (franska och skatterätt)

• elma

maddie: testa en kajal penna ist. för eyeliner, kan kännas stadigare än flytande eyeliner.

• elma

majestic: id:s skuggor är så snygga och lättanvända, säga vad man vill om priset, men de rockar fett!

Gwen rockar fett hon med! Alltid lika fräsh!

Svar på tråden Smink Smink Smink!