Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink Smink Smink!

02 05 skrev 2007-10-03 19:28:10 följande:
    fluffdet var ju generösa prova måste jag säga ^^^sitter o väljer prover just nu, någon som provat deras eraser produkter?
    Ja, det är ganska mycket för att vara prover, man behöver ju inte så mycket åt gången!

Jag är också nyfiker på eraserprodukterna, jag har bara testat ögonskuggorna hittills.
  • Fluffguf

Jag vill också ha tips på en bra ögonkräm, jag har inte börjat använda det ännu, men jag har börjat få ytterst små linjer vid ögonen... Shit alltså, jag är bara 22

• Fluffguf
    Linny skrev 2007-10-05 13:35:16 följande:
    hoppsan.. Jag böjer varje dag. Annars ser jag mysko ut
    Men dina fransar har ju inte ramlat av än iaf

Jag köpte den böjaren du tipsade om, den var bättre än min förra, men mina fransar ser fortfarande raka ut när jag blundar, så jag kom på att det är nog sättet jag blundar på mer än själva fransarna som gör att de ser raka ut. Jag blundar ju inte sådär vanligt, utan spänner ögonlocken mer för att de ska synas bättre.
  • Fluffguf
    Lone Star State skrev 2007-10-05 13:49:39 följande:
    När ni säger att ni sotar med skuggorna hur menar ni då? *knas* Jag brukar sota med kajalpenna.. är det på ungefär samma sätt? Ja man lär sig ju inget om man inte frågar..
    Jag använder både och, kajal längst in mot ögat för att få det riktigt svart, och sedan skuggor för att få en jämn övergång. Jag målar en linje som är lite tjockare än kajallinjen och suddar utåt.
  • Fluffguf
    Linny skrev 2007-10-05 13:58:47 följande:
    Fluffguff: Böj i flera omgångar. Börja med böjaren längst in mot ögonlocket och håll i tre sekunder. Flytta ut lite och gör om. Upprepa en tredje gång längst ut..
    Ja, så har jag gjort! Det funkade ganska bra, men jag fick ju inte direkt såna där superböjda ögonfransar som vissa har.
  • Fluffguf

På vilket sätt är de dyra penslarna värda pengarna? Jag använder billiga penslar, och det funkar utmärkt, så jag ser ingen anledning att lägga flera hundra på varje

• Fluffguf
    maddie3 skrev 2007-10-07 14:13:02 följande:
     Nu har jag beställt från everydagminerals ett gratiskit och sen beställde jag Flashlash på Satine. Längtar redan efter sakerna
    Jag sitter och väntar ivrigt på nästa paket från pl
    Det är så segt att vänta
  • Fluffguf

Jag har precis varit och hämtat mina nya skuggor från pl Nu har jag en hel låda full i min sminkbyrå... Så nu är det bara att sätta igång att kombinera, så kul

• Fluffguf

Jag beställde den 29:e, men det var ju en lördag, så jag fick bekräftelsen att de hade packat min order i måndags. Så en vecka kan man säga att det tog.

• Fluffguf
    lilja71 skrev 2007-10-08 13:48:00 följande:
    Tack!!  Jag tror jag beställde förra måndagen så då kanske mina grejjer kommer nu i början av veckan också.
    Ja, de kommer kanske imorgon om du har tur
Svar på tråden Smink Smink Smink!