Smink Smink Smink!
Linny
Det måste jag göra med masterpiece maxén. Hade stretch för några år sedan, kanske skulle prova den igen, hm.
Linny
Det måste jag göra med masterpiece maxén. Hade stretch för några år sedan, kanske skulle prova den igen, hm.
Lejån
Släpper du in mig med? *nyfiken
Lejån
Kommer inte in?
Välkommen
Det finns en del make up artister här i tråden som kan ge dig proffsiga tips men så länge så kan jag tipsa lite
ROUGE: Nars Orgasm är ett mkt omtalat och populärt rouge som ser naturligt ut och passar olika hudtoner. Själv har jag köpt en som är mkt lik den på Pure Luxe hemsida (se länk ovan). Men den jag köpt har lite mer glitter i sig så den skulle jag inte rekommendera då du letar efter en utan glitter.
ÖGONSKUGGA: Finns väl inget som heter om man ska ha eller inte det är givetvis en smaksak Frågar du mig så tycker jag absolut att man ska ha ögonskugga, älskar det
Sen kan man variera sin look i oändlighet med olika färger, men det är som sagt en smaksak.
Men har du gröna ögon kan man använda lilla om man vill framhäva dem, har du blåa kan man ta oranga och guld/bronziga toner för att framhäva dem. Bruna ögon har jag inge koll på tyvärr, kanske någon annan som vet?
Själv älskar jag guldiga och glittriga ögonskuggor och använder vanligtvis naturliga nyanser för det ljusar upp runt ögat och gör att man ser piggare ut. Just nu använder jag brown sugar och cashmere från Make Up Store.
LÄPPAR: Är ingen läppstift eller gloss tjej, så det går någon annan tipsa om
MASCARA: Är själv på jakt efter den ultimata mascaran men det är så individuellt vilken mascara som passar vem så man får helt enkelt prova sig fram, kul att du hittat en du gillar
*lila
Linny
Wow, shiet vad snyggt!! Passar dina ögon PERFEKT. Jätte fina färger ihop. Snyggast hitills helt klart!
Jag har nymph från PL som ska vara som Nars orgasm. Synd inte så mkt det är väldigt subtilt men passar mig perfekt, jag älskar den.
Åh häftigt... trodde bara att det döljde porerna inte att de tog bort pormaskar. Hm, kanske ska inhandla en sådan.
Jag har urban decay´s eyeprimer o håller med resten, den är superbra!
Måste ha en ansiktsscrubb. Någon som har någon att rekommendera?