• Linny

Smink Smink Smink!

http://www.japonesque.com/prod_professionalbrushes.html

Om du tittar här så använder jag tex. Eyeshadowfluff medium eller Eyedetailer medium först. Sedan Eye crease i globlinjen och så tonar jag oftast med borste av typen Eyeshadowfluff medium eller large..

Har massa andra också och använder när jag känner för det..
  • Linny

nadja 84: Ja med primer eller med någon krämögonskugga som bas så sitter de hela dagen Mitt ser lika bra ut när jag kommer hem på kvällen som det gör när jag sminkat mig på morgonen.

• Linny

nadja: Jag har en pärlemorfärgad eyeprimer från makeupstore. Den är nog lite gammal, så de har nog itne den kvar. Men den är bra och funkar
    Ja det där med att blunda tills det torkar till är bra, det gjorde jag inte förut

• Linny

Gud så kul Honey!!!!!!!!! Men laga din kamera, kvinna!

Fluffguff: Kul!!

*moraltanten vinkar*

• Linny

Har lagt in dagens och gårdagens sminkningar nu. Kritik och förbättringsförslag mottages tacksamt!

• Linny

Madde: Jag vill jättgärna se!
    Ja nu såg jag att du jobbade i Täby. Tänkte gå dit på torsdag

• Linny

Någon som hunnit ta sig en titt på mina två sista sminkningar? Vad har jag gjort fel?

• Linny

Ni är jättegulliga Men finns det inget att förbättra? Jag tycker jag har lärt mig mycket här, men har långt kvar till att kunna sminka som tex. Fridapida. Så jag blir jätteglad om ni kan hitta förbättringsområden.

Idag kör jag grönt igen (ja jag gillar grönt). Tar någon ljus skugga (vet inte vilken än) och sedan mina nya skuggor Tart och Dirt-e-girl.

• Linny

Madde: Jag ser inget Ser mindre nu än imorse, bara standard o där ligger inget.

Är sugen på Glam choc och x-ray. Men försäljaren på TÄby MUS sa till mig sist att jag inte skulle ha blåaktiga färger för att jag hade så varma färger i mig självt Jag har rosa grundton i hyn, blont hår och ljust blå-grå ögon (med lite andra stänk i) Var är jag varm i färgerna?!?! Är det nåt jag inte har förstått?

Svar på tråden Smink Smink Smink!