Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Smink Smink Smink!

Och tycker ni d e värt att köpa ögonskuggs penslar från MUS?
    Vet nån vad en sån kostar, en vanlig typ medium, för d står som sagt inte på hemsidan..

• Nathalie009
    Knott skrev 2007-11-26 09:13:21 följande:
    Nathalie: jag tycker att Lumenes ögonskuggsprimer är kanon men har inte testat MUS. Lumenes är dock väldigt prisvärd, 90:- för en tub som räcker i säkert 1½ år.Penslar - jag tycker att Kicks har helt OK alternativ om man går på den lite mer exklusiva serien, de är med äkta hår (olika hår beroende på användningsområde). En lite större ögonskuggspensel kostar 90:- om jag minns rätt.
    jaha! tack för tipset :):) Då ska jag köpa penslar på kickis :)
  • Nathalie009
    Knott skrev 2007-11-26 09:21:51 följande:
    De har säkert några, men kanske inte alla varianter. Kolla efter de som har långt grått skaft, det är de som är av äkta hår. Sedan har de ju ännu billigare syntetpenslar såklart, men det gör faktiskt skillnad med äkta hår!!
    okej tavck så jättemkt för tipset:)
  • Nathalie009

Men märker man jätte stor skillnad me en eye primer, så mkt att d verigen e nödvändigt att köpa..

Ska nämliogen köpa en möörk svart ögonskugga som ja vill ska hålla men vet inte den kasnke e såpass mörka tt den sitter iaf utan primer, vet inte..

• Nathalie009

ja d vart budget så vart Lumenes Primer eftersom har hört mkt bra om den med tanke på priset :)

tack för tipset!

• Nathalie009

msåte bara säga att efter ett pars dagar använding av hypnose så blev den faktiskt väldigt bra.. Tom bättre än diorshow =)

Men i början va den vkelrigen kass!

• Nathalie009
    Fridapida skrev 2007-11-27 17:28:47 följande:
    Mascaror... jag kommer nog aldrig hitta den perfekta. Man vill prova nya hela hela tiden!
    Precis!

Jag funderar på att testa Kanebo 38.. MEn ahr hört att den inte e bra på volym o längd utan bara bra om man vill ha vattenfast mascara som går å tvätta bort enkelt..

Sen funderar ja på YSL Faux cils, den verkar kanon bra.. Blir nog den nsäta gång :)
  • Nathalie009

jag såg ett bidlspel från Expressen.se, där dom testade mascaror å gav betyg, ID;s mascara fick sämst betyg om ja minns rätt..

Den gav tydligen ingen som helst volym lr längre fransar.. Men ve tinte vilken d va vet bara att d va nån mineralmascara..

Svar på tråden Smink Smink Smink!