Min älskade son beter sig konstigt!!
Hej.
Jag inser nu att jag har ett problem med min son eller han har ett problem men jag förstår inte vad det kan vara o inte heller hur vi kan få hjälp.
Eller kanske det inte e nåt problem alls utan jag överdriver, men jag drar historien för er o hoppas ni kan hjälpa mig.
Min son e 4 år gammal vi är nyinflyttade på en ort o har bott här ca 6 månader.
Innan dess gick min son på ett dagis på vår gamla ort o han var en helt "normal" pojke.
Lyssnade på mamma o pappa, dagisfröknar mm, han var gosig lugn o lekte som alla andra barn.
Sedan vi har flyttat o han börjat på ett nytt dagis e han okontrollbar.
Han e elak mot alla, iställer för att leka förstör han för alla, han vill inte lyssna på någon, han gör konstiga grimaser o konstiga ljud hela tiden.
Han sitter ALDRIG still utan letar upp nya saker att förstöra.
Han pratar i osammanhängade meningar, frågar man honom nåt svarar han nåt helt annat.
Försöker man prata med honom skrattar han åt en, blir man arg o skäller skrattar han ändå o verkar inte bry sig om något.
Det har gått så mycket över gränsen att jag höll på o klappa till honom häromdagen
Jag känner även att min kärlek till han börjar ifrågasättas rejält o känner mig verkligen ledsen.
Dessa saker som jag räknat upp e bara toppen av berget.
Jag orkar inte längre o vet inte vart jag ska vända mig.
Jag har pratat med hans dagisfröknar om hans beteende men dem struntar i det märker jag.
Ska jag byta dagis?
Allstå kan allt detta bero på ett nytt dagis eller något annat?
Känner nån igen sig?
Snälla kom med råd innan jag blir galen.
Vad har hänt med min underbara pojke