• Lotto

Förskolor i Gamlestaden, Göteborg?

Är det någon som känner till något om Gamlestadens (Göteborg) förskolor - Lars Kaggsgatan, Måns Bryntessonsgatan och Varnhemsgatan? Vi ska ställa sonen i kö nu och funderar över vilken vi ska välja i 1:a, 2:a resp 3:e hand. Varnhemsgatan har jag besökt och jag var inte så imponerad, men jag kan ju ha kommit på en dålig dag... de övriga två ska jag besöka nästa vecka.

• Svar på tråden Förskolor i Gamlestaden, Göteborg?
  • Anarcha

Min systerdotter har gått på Måns Bryntessonsgatan i fem år, och den är helt ok. Har precis byggts om och är nu ett stort dagis med flera avdelningar.

Har varit ganska stor omsättning på personalen, och lekplatsen är mest asfalt, men fin ändå. Stämningen på dagiset är väldigt bra och personalen är engagerad trots omsättningen.

Lycka till!

• bufflund

Vår dotter går på måns bryntessonsgatans dagis och hon stortrivs. Vi är också väldigt nöjda med det dagiset. Tycker inte det är mycket asfalt på gården. De har specialplattor under gungställingarna och flera sandlådor och övriga lekgrejer. Helt underbar personal iallafall. Alltid glada och positiva, det vi sett iallafall. Vi har en son också som inte börjat dagis än men han ska absolut ställas i kö till det dagiset precis som storasyster.
    Karin.

Svar på tråden Förskolor i Gamlestaden, Göteborg?