• Anonym

Tolka sms...jobbigt...

Vad svårt det är när man är intresserad av någon och det är sådär i början och man inte vet vad han egentligen tycker. Tycker han om att få sms av mig, eller tycker han det är besvärande. Ja, jag har dåligt självförtroende

Vi har messat endel, men inte träffats (förutom en gång ute på krogen för någon månad sedan)

Det senaste messet avslutade han såhär..

"Måste tacka för dina sms. De lyser upp en annars ganska grå vardag "

Nu analyser jag detta såklart. Och undrar vad han kan ha menat. Menade han att han tycker det är OK när jag messar. Eller menade han att jag ska sluta (tänkte på att han tackade för messen, typ tack för det här nu vill jag att du slutar)

Hur hade ni tolkat det?

• Svar på tråden Tolka sms...jobbigt...
  • solhumlan

Tycker det verkar som om han gillar att få sms av dig!!!

• Pikku Enkeli

Jag tolkar det inte det minsta som att han vill att du ska sluta, snarare tvärtom.

[[Winners never quit. Quitters never win.]]
  • decemberflicka

Men allvarligt, ÄR du ALLVARLIG??
    Fy för att behöva analysera sönder ett så enkelt SMS! *skratt*
    Han skriver PRECIS det han menar...att han uppskattar dina SMS så klart!

Hannah 19/6-2005, bebis på väg BF 18/1-2008! **Vecka 22 **
  • MissGoodie

Klart han vill att du ska fortsätta, han säger ju att han blir glad för dem! :)
    Men du...? Försök att inte analyser så mycket ;)

• Anonym (sms)

jag skulle nog tolka det som positivt! Att han uppskattar dem alltså. Sen förtäljer ju inte om han uppskattar dem som från en god vän eller från en ev blivande romans?

vad skriver du till honom?

• Emil i Lönneberga

Han kan mena på båda sätten. De svåra är att man vet inte vad han tänker. Båda alternativen funkar ju.

Vissa dagar är begränsningarna mer begränsande än andra.
  • Rauija

Det ska du nog tolka som att han uppskattar dina sms.

Alltså att han blir glad varje gång det kommer ett.
    Du får nog börja skicka lite fler=)

• olympia71
    Anonym skrev 2007-09-12 13:42:23 följande:
    Vad svårt det är när man är intresserad av någon och det är sådär i början och man inte vet vad han egentligen tycker. Tycker han om att få sms av mig, eller tycker han det är besvärande. Ja, jag har dåligt självförtroende Vi har messat endel, men inte träffats (förutom en gång ute på krogen för någon månad sedan)Det senaste messet avslutade han såhär.."Måste tacka för dina sms. De lyser upp en annars ganska grå vardag "Nu analyser jag detta såklart. Och undrar vad han kan ha menat. Menade han att han tycker det är OK när jag messar. Eller menade han att jag ska sluta (tänkte på att han tackade för messen, typ tack för det här nu vill jag att du slutar) Hur hade ni tolkat det?
    oj vad du överanalyserar...
    han har ju inte skrivit något som går att tolka negativt, varför skulle han vilja att du slutar?!?!
  • Anonym

Ja, jag trodde det också och svarade att jag tycker det är kul att han blir glad, och att jag ville att han ska veta att jag blir glad av hans sms.

Efter det har han ej messat något mer och nu blir jag generad över att jag svarade det jag gjorde. Det var kanske helt fel, men det kom bara av hjärtat... Iofs kan det ju finnas en annan orsak att han ej messat, typ ej haft med laddaren, inte haft tid osv. Men har man dåligt självförtroende så är det ju inte lätt alltså

• This is me

Som jag tolar det så tycker han det är helt ok att du messar. Det ger ju ljus i han GRÅ vardag, det bara måste vara positivt. Glad

Svar på tråden Tolka sms...jobbigt...