• Åre Misan

Bra hotell i Bangkok

Hejsan!

Jag och min man ska åka på bröllopsresa till Thailand nu i oktober. Där tänkte vi avsluta med några shopping-dagar i Bangkok. Men jag kan inte bestämma mig för vilket hotell vi ska välja, det finns ju så många och alla ser så trevliga ut. Så snälla är det någon som kan hjälpa mig...?

Tack!

• Svar på tråden Bra hotell i Bangkok
  • DKNY

Vi ska bo på Rembrandt hotell i Bangkok.. Någon som bott där??

• Pollica

DKNY
    Japp, jag har bott där. Det är ett helt okej hotell som ligger mycket bra om man vill bo nära Sukhumvit. Jag gillar personligen lite mindre mysiga boutique hotell men Rembrandt är också trevligt. Nära skytrain ca 5-10 min. Hoppas ni får en trevlig vistelse.

• DKNY

Pollica
    Ok, men då blir det nog bra där. Ska bara bo där 3 dagar sen ska vi vidare till Koh Chang..

• Pollica

DKNY
    Ja, det blir säkert kanon. Var ska ni på bo Koh Chang?

• DKNY

Pollica
    Vi ska bo på Kacha Resort & Spa. Något du känner till?

• Pollica

DKNY
    Japp, väldigt väl. Jätte trevligt familjehotell. Bra poolområde & fin strand. Hoppas att ni får en jätte trevlig resa!

• DKNY

Pollica
    Vad glad jag blir. Låter ju jättebra. Tack för hjälpen=)

• Baboll

Jag röstar också på Phatumwan Princess om det är shopping ni är ute efter.

• maria215

Har bott på Rembrand ett antal ggr när vi varit i Bangkok. Tycker det är ett väldigt bra hotell, kanon frukost o trevlig personal.

• DKNY

maria215

Låter toppen! Då kommer vi nog att trivas=)

• Digital

Vi bodde på ett hotell som hette Hotel De Moc. Va ett jätte fint hotell och fint rum men det låg lite långt bort i från alla affärer. Ska dit i dec igen och då ska vi bo på ett hotell som heter Nana hotel.
    Lycka till och ha en underbar resa!

• yoshi2007

Vi bodde på Montien. Toppenhotell med bra pris.

• Åre Misan

Har bokat nu och det blev Bayioke Sky, Bangkoks högsta hotell. Har hört mycket bra om det så det kommer bli toppen!

Tack för alla tips!

Svar på tråden Bra hotell i Bangkok