-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Hade din bebis några andra symtom när h*n fick tänder?
-
Inget alternativ stämmer riktigt bra, så jag röstade inte. Sonen ville inte äta sina smakisar och så vaknade han ofta på natten och ville ammas, han var mer klistrad till bröstet än annars.
-
Gnällighet i överflöd samt tecken på att ha ont i munnen, man fick inte röra honom i ansiktet knappt. Så jag röstade inte heller.
-
Nä, inga alls... Inte som vi märkte iaf, när hon var 2,5 månad upptäckte vi plötsligt att hon hade 2 riskorn i munnen
-
Min stora tjej hade i princip allt det där medans den lilla mest har haft ont och haft några febertoppar.
-
Jag röstade nej. Däremot så har båda våra barn dreglat floder när tänderna varit på väg.
-
Alvin vill knappt äta nu och är kinkig.
Han är 5 mån å 2 tänder på G
-
nej, bara mer dreggel.
-
Min pojk snorar som f**n
-
Dregglade mycket, fick feber och blev dålig i magen.
-
Colin fick sin första tand för 2 veckor sen och han vart jättesnorig och febrig(dock bara runt 37,7) men han hade blossande röda kinder 2 veckor innan, vet inte om det berodde på tanden eller ej. Så jag röstade på flera ovanstående
-
nej inga
-
Måste svara annat, alltså röstade jag inte. Lilleman blir trött, sover kanske 3-4 timmar under dagen.
-
Inget av de alternativen. Däremot var hon kinkig och vägrade äta annat än amma.
-
Mycket dreggel, dåliga i magen och ovilja att äta- tror mest att det var ovilja mot att ha hård sked i munnen mot ömmande tandkött. Mellansonen slutade med napp när första tänderna(4 st samtidigt i överkäken) kom.
-
Ja, snorig och febrig.
-
Japp, MÅNGA andra symptom! Han BLÖDDE massvis ur munnen då det var som värst, hade både öron och ögoninflammation med hög feber, dunderförkyld, sov oroligt, ömmande tandkött, dålig aptit, etc etc.
Eftersom det alltid har varit lite extra i samband med tänderna så ser jag sambandet.
Tror ju inte att tandsprickningen i sig gav allt detta, men jag tror däremot att de har nedsatt immunförsvar i samband med tandsprickningen vilket bidrar till att ge massa symptom!!!