• CUFC

Naken i bastun?

Alltid naken...

• CUFC
    Tsarbabe skrev 2007-09-14 09:07:53 följande:
    Andra behöver inte ha samma åsikt som jag har om nakenhet. Man jag skyler mig inte för att andra är obekväma av att se mig naken. Då kan de gå ut och vänta tills jag bastat klart.
    Helt rätt!
  • CUFC
    idiblon skrev 2007-09-14 11:52:39 följande:
    Respektlöst! Jag avskyr exhibitionism. Folks kroppar är fula och avtändande och jag vill att folk ska förstå det.
    Men då är ju det ett problem som ligger hos dig...
    och alla kan/ska inte anpassa sig efter just dig.
    För då är ju du lika egoistisk som du anklagat dom som är bekväma med att vara nakna för.

Att vara naken innebär ju inte att man sitter spread eagle och visar upp paketet, utan man sitter... hör och häpna bara naken.

badar gör jag helst naken, har bara på mig badbyxor om jag är på offentlig strand annars helnäck. Bastu finns det inget annat att tänka på, i bastun är man naken.
  • CUFC
    Anonym skrev 2007-09-14 12:54:20 följande:
    Varför ska nakendiggare ha patent på bastubad!Jag gillas att basta, men vill inte sitta i en hopsjö av könshår. En torr liten handuk om höften tycker jag är ok på en offentlig bastu. Varför störa sig på en liten handduk! Man får köpa en egen bastu om man så gärna vill vara spritt språngande. Är så trött på alla nakna, spretande, framåtbörja kvinnor i omklädningsrum och offentliga badhus.
    Eller så får du köpa en egen bastu och sitta med ytterkläderna på i.

Problemet löst...
  • CUFC

Komprimissen blir ju antingen till a eller b fördel... Detta är ju nått det inte går att kompromissa i.

Antingen utan eller med... det finns inget mellanläge. eller tja det skulle väl vara med handuken på ena låret.

• CUFC
    idiblon skrev 2007-09-14 14:51:07 följande:
    Ja! Jag fascineras av hur man kan vara så obrydd över att folk äcklas av en. Coolt!
    Jag blir äcklad av folk som röker eller folk som grovhånglar på stan, men jag säger inte åt dom att gå därifrån, eftersom jag vet att världen inte kretsar runt mig.
  • CUFC
    idiblon skrev 2007-09-14 14:52:19 följande:
    Nej nej, det skulle vara att enbart dölja det privata! Det lilla borde inte vara något problem.
    Oh en fri tolkning av sista meningen, intressant...

Okej så det är alltså kön som du äcklas av?

Så om alla sitter med sina jäsiga svällande nakna kroppar och svettas och väller ut över bänken så är det okej, så länge dom har en liten handuk för lilla könis?
Svar på tråden Naken i bastun?