Naken i bastun?
De gånger jag har bastat blandat så har det förvarnats med majoritetens sätt att lösa det på och så beror det förståss på sällskapet.
Man måste ju inte kasta handduken om man inte vill, men visst blir det skönare värme utan...
De gånger jag har bastat blandat så har det förvarnats med majoritetens sätt att lösa det på och så beror det förståss på sällskapet.
Man måste ju inte kasta handduken om man inte vill, men visst blir det skönare värme utan...
Sedan är det ju rätt stor skillnad mellan att "sitta naken i bastun" och "sitta så man visar upp så mycket som möjligt" eller "sätta sig så man medvetet ser så mycket som möjligt" också.
Jag känner mest av situationen och om jag är med folk som verkligen ser nakenhet som något naturligt och avslappnat kan jag slänga kläderna direkt, medan jag hellre behåller handduken på (iallafall kring höfterna) om jag känner av att stämningen är lite mer spänd.
Folk har inte "alltid" underkläder på sig.
Många sover nakna t.ex. och bara det är upp emot en tredjedel av dygnet utan några täckande plagg över "dedär osebara delarna".
idiblon skrev 2007-09-14 15:34:43 följande:
idiblon skrev 2007-09-14 15:48:32 följande: