• Anonym

Naken i bastun?

Varför ska nakendiggare ha patent på bastubad!Jag gillas att basta, men vill inte sitta i en hopsjö av könshår. En torr liten handuk om höften tycker jag är ok på en offentlig bastu. Varför störa sig på en liten handduk! Man får köpa en egen bastu om man så gärna vill vara spritt språngande. Är så trött på alla nakna, spretande, framåtbörja kvinnor i omklädningsrum och offentliga badhus.

• Anonym

Vad gör ni med era blöta handdukar? Duschar ni dem innan ni går in i bastun? Vad hände med en liten torr handduk att ta med inne i bastun!

• Anonym

naken! Så klart. jag tycker att det är upp till var och en. Själv skulle jag inte bada bastu med någonting på kroppen. Om jag inte var på offentlig bastu såklart..

• Anonym

Har alltid handduk eller bikini på mig i bastun, naken är jag bara om jag är själv eller med sambon..

• Anonym

Anonym (ann) skrev 2007-09-14 15:57:59 följande:

Jag blir också äcklad om andra personer är nakna med mig, alltså personer som jag inte har räknat med att se nakna.Man blir lite äcklad, just för att det finns en sexuell koppling till nakenhet för de allra flesta.Jag skulle spy om jag satt naken i bastun tex med min pappa eller min chef.Och är man ett gäng som ska basta där de flesta täcker sina kroppar så kan jag tycka att det inte borde vara så svårt att även täcka sig själv.Och nakna kroppar är faktiskt lite äckligt i vardagssammanhang.
    Precis. Jag tänker inget sexuellt om någon, utan jag äcklas för att folk tror att de är sexuella. Att de tror att de är vackra, när de är avtändande fula. Varför skyler man sig inte hellre då? Blä.
Svar på tråden Naken i bastun?