• micorazón

    Vi som är gifta/förlovade/tillsammans med kosovoalbaner :-D tråd 3!!!!

    Ja, tjejer då var det dags för en ny tråd, IGEN... Helt otrolig vad tiden går snabbt! Nu kör vi!

    Tråd nr 1
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m19351269.html

    Tråd nr 2
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m22076767.html


    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-13 15:55:03:
    recepttråd 1
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m21516317.html

    recepttråd 2
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m24690002.html

    LÄNK TILL LISTAN FÖR OSS SOM ÄR AKTIVA I TRÅDEN

    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m23703062.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-12 11:39:15:
    LISTTRÅD nr 2

    Alla nya skriv in er om ni inte redan har gjort det!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-11-12 11:39:39:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26820088.html

    Glömde ju lägga in länken till listtråd 2 - varsågoda!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-12 23:31:51:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27857368.html

    NYA TRÅDEN!!!!!!
  • Svar på tråden Vi som är gifta/förlovade/tillsammans med kosovoalbaner :-D tråd 3!!!!
  • msuse

    micorazón: hoppas det går bra, att det inte blir värre! vad trodde bm om det?

  • Love Life

    22 månader är vad det kommer bli mellan mina me

    Kanske en dum fråga men ändå intressant tycker jag... när ni träffar albanska familjen eller vänner o nån fått barn säger ni då marshalla?

  • micorazón
    msuse skrev 2007-11-15 14:48:20 följande:
    micorazón: hoppas det går bra, att det inte blir värre! vad trodde bm om det?
    hon sa till mig: Oroa dig inte! och så såg hon själv helt chockad ut hahahaha Vet inte hur jag ska tolka det.  Men hon sa att det var lite tidigt men kanske det inte visar nåt nästa gång och då är allt lugnt. Sen får jag tätare kontroller och jag ska vara uppmärksam på att bebis rör sig och mår bra.
    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • funbun

    Love Life skrev 2007-11-15 14:48:26 följande:


    22 månader är vad det kommer bli mellan mina me Kanske en dum fråga men ändå intressant tycker jag... när ni träffar albanska familjen eller vänner o nån fått barn säger ni då marshalla?
    Nä men om jag säger nåt bra om tex barn att dom är söta, smarta osv så säger jag mashalla.
  • flikkanS
    Jeta skrev 2007-11-14 20:33:25 följande:
    Jag gillar artister som:Greta Koci, väldigt bra låtar fart på dem med (bara 16 år har jag för mig och grymt snygg!) Viola Syla (gillar en låt av henne, det är låten S´DUA) (från Sverige är hon o har sjöng i Växjö en gång Sefe Duraj älskar hans röst!Gena har nyligen upptäckt denna man hahaha grymt bra på lite rockiga låtar speciellt låten jeta ime (älskar den för då kommer min busiga sida fram)

    Rovena Stefa är underbar med alla sina låtar!! fantastisk röst och älskar låten adres pa emer!Sen är jag lite töntig emellanåt då va så jag älskar Mahmut Ferati oxå oxh speciellt hans låtar när han sjunger tillsammans med Shyrete Behluli!! dem två borde gifta sig!!! hahaha Arti Reci älskar honom den är min son alltså älskar när han sjunger cara mia för mig *garvar*Oki kommer inte på fler nu.... kram så länge!bra hemsidor med musik:www.tinguj.netwww.tiranalive.net
    viola jobbad epå MQ i Halmstad innan .... en tidigare klasksompis syster.. ha aha
  • micorazón
    Love Life skrev 2007-11-15 14:48:26 följande:
    22 månader är vad det kommer bli mellan mina me Kanske en dum fråga men ändå intressant tycker jag... när ni träffar albanska familjen eller vänner o nån fått barn säger ni då marshalla?
    Jag säger det inte,men mina albanska vänner säger det Men det är ju en sed att man säger det.. ommanär muslim alltså
    Besim per gjithmonë - 2007.02.22
  • flikkanS
    Jeta skrev 2007-11-14 20:33:25 följande:
    Jag gillar artister som:Greta Koci, väldigt bra låtar fart på dem med (bara 16 år har jag för mig och grymt snygg!) Viola Syla (gillar en låt av henne, det är låten S´DUA) (från Sverige är hon o har sjöng i Växjö en gång Sefe Duraj älskar hans röst!Gena har nyligen upptäckt denna man hahaha grymt bra på lite rockiga låtar speciellt låten jeta ime (älskar den för då kommer min busiga sida fram)

    Rovena Stefa är underbar med alla sina låtar!! fantastisk röst och älskar låten adres pa emer!Sen är jag lite töntig emellanåt då va så jag älskar Mahmut Ferati oxå oxh speciellt hans låtar när han sjunger tillsammans med Shyrete Behluli!! dem två borde gifta sig!!! hahaha Arti Reci älskar honom den är min son alltså älskar när han sjunger cara mia för mig *garvar*Oki kommer inte på fler nu.... kram så länge!bra hemsidor med musik:www.tinguj.netwww.tiranalive.net
    viola jobbad epå MQ i Halmstad innan .... en tidigare klasksompis syster.. ha aha
Svar på tråden Vi som är gifta/förlovade/tillsammans med kosovoalbaner :-D tråd 3!!!!