• millan87

tv program om unga mammor ikväll

på 5an, kl 20.00
    ville bara tipsa,
    kanske skulle va nåt??!=D

• Svar på tråden tv program om unga mammor ikväll
  • millan87

jag tycker d kan va kul=) se hur andras vardag ser ut=)

• millan87
    Swinghunny skrev 2007-09-13 17:06:34 följande:
    Är det ett svenskt program?
    a en svensk dokumentär:)
  • millan87
    Swinghunny skrev 2007-09-13 17:11:02 följande:
    ok! Vad kul! Hoppas att jag hinner hem från jobbet! Vill också se! Vet man redan nu vilka som är med? Tänkte om det är någon härifrån eller om det är någon som man haft kontakt med tidigare ( alternativt kompis kompisar). *ler* 
    de står lite på kanal 5´s hemsida..
  • millan87
    Swinghunny skrev 2007-09-13 17:19:20 följande:
    Nu har jag kikat! Tror att jagvet vem Ida är! Ska bli jättespännande! Hoppas att jag hinner heeeem!!
    haha tror oxå jag vet ida är.. ida89 här på fl.. men vet inte om d e rätt haha!

aa jobbigt att d skulle gå samtidigt som idol, men d går ju i repris lr så skiter man helt enkelt i de för en kväll haha:D
  • millan87
    Swinghunny skrev 2007-09-13 17:19:20 följande:
    Nu har jag kikat! Tror att jagvet vem Ida är! Ska bli jättespännande! Hoppas att jag hinner heeeem!!
    haha tror oxå jag vet ida är.. ida89 här på fl.. men vet inte om d e rätt haha!

aa jobbigt att d skulle gå samtidigt som idol, men d går ju i repris lr så skiter man helt enkelt i de för en kväll haha:D
  • millan87
    Swinghunny skrev 2007-09-13 17:26:35 följande:
    Millan87: ok, nej det var inte den Ida jag tänkte på Den ida jag tänker på fick barn när hon var 14. Bor uppåt i landet...
    vi får la se då;)
  • millan87

Im Fabulous skrev 2007-09-13 17:32:16 följande:

Trisst att man aldrig lyfter fram unga föräldrar äldre tonåren som valt att bli vuxna och sedan planera barn.Jag är 19 år, och har bott hemifrån i 2 år, och tillsammans med min kille som är 20 nästan lika länge. Vi arbetar och försörjer oss, betalar skatt och sköter våra liv precis som vilka vuxna människor som helst. Men att det finns sådanna unga föräldrar lyfts aldrig fram. Är man tonåring räknar folk med att man bor hemma hos föräldrarna, kommer behöva socialbidrag och stöd ifrån både kuratorer och socialen. Varför uppmärksammas inte vi som faktiskt vuxit upp lite tidigare än genomsnittet?Ursäkta om jag verkar grinig, är bara så trött på att folk antar att man är ett socialfall om man är ung och gravid.....
    jo klart, man borde göra d.
    vet ju inte hur den här dokumentären är men vi får se.
    jag e oxå 19, o jag o min kille o dotter bor i en lägenhet, går inte på bidrag o aldrig gjort, han jobbar o jag har ett jobb o komma tillbaks till. inga konstigheter. vi e bara lite yngre ;D
  • millan87

så va tyckte ni?

så bra var d ju inte...

Svar på tråden tv program om unga mammor ikväll