tv program om unga mammor ikväll
jasså? lär man ju titta på men jag tycker oftas att det e så omogna mammor på såna prigramm...som e ute o fetsar hela tiden,,,... inga påhopp e själv en ung mamma
jasså? lär man ju titta på men jag tycker oftas att det e så omogna mammor på såna prigramm...som e ute o fetsar hela tiden,,,... inga påhopp e själv en ung mamma
skulle också vilja vara med för att visa att man kan vara en vuxen ung mamma
men jag ska inte döma på förväg, det kanske är jättebra
har nu också kikat på 5an och det e ju såna som bor hemma med sina föräldrar eller får annan hjälp.... inte om oss som stårpå egna ben *suck* en dokumentär: titta vi e unga självständiga föräldrar med bil, radhus och fast jobb....nej en sån kommer väl aldrig
ja när ska dom göra en dókumentär om unga föräldrar som faktiskt går EMOT alla fördommar??? får nog ta o ringa någon kanal...hmhm
så du e med
men då e vi ju ett gäng...kastar iväg ett mejl genast *skratt*
tänk, jag var också 17 när jag fick första(2 månader innan 18) då tyckte man att man var så stor
nu fyller jag 24, jisses vad tiden går
nej just det...gör en dokumentär om min sambo istället
funny mummy skrev:Det skulle vara väldigt trevligt med en dokumentär med unga vuxna som skaffat barn i äldre tonåren, är självförsörjande och inte fäller kommentarer om att "Det är värre att skaffa barn när man är 40".
ja jag ställer upp
mjuffpuff....kan inte du också ta studielån då?? det gjorde jag dom två sista åren på gymnasiet...sambon gick högskola så vi hade två studielån.....betalar av nu 500:-/mån och det e ok
ja jag håller verkligen tummarna..men som sagt jag fick och vet flera som haft på gymnasiet
lycka till