• Kayn

Mina vänner

Vänner är något man ska vara rädd och ta hand om! 

Och eftersom våra små, precis som många av oss, blev vänner redan under "magtiden" så kan vi ju inte tappa tråden nu för dom ska väl bli lika bra vänner som vi är?! Just det!

Mamma till Wilhelm 070114
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-16 10:28:32:
    Lite hjälp för oss förvirrade småbarnsmammor

www.familjeliv.se/Forum-5-172/m24950893.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-10-29 12:15:39:
    Det skrivs ju mycket gott här i tråden så för att inte tappa bort det längs vägen tänkte jag vi kunde samla det här:

www.familjeliv.se/Forum-5-72/m26352473.html
  • Svar på tråden Mina vänner
  • Paddi

Japp... först in lr? Hinner jag?

• Kayn

17 mail skickade, det ska väl kunna vara alla va? Fundersam Exkl mig då

• Kayn

Ska vi länka fikatråden oxå?

• EmA

nu är jag också här

Mamma till Tindra 070112
  • Kayn

Pratade med Lina idag på morgonen och hon har redan börjat planera schalgerfesten, iaf hur vi ska duka så vi inte sitter på en lång rad *appropå igår*

• EmA

ah, vad bra.. men.. vi ska ju inte sitta ner bara vara uppe o dansa o sjunga!!!!!!

Mamma till Tindra 070112
  • Kayn

Men vi måste ju hinna med en andningspaus (läs drickpaus) oxå juh, det röstår du väl

• Kayn

"röstår" ska ju så  klart vara "förstår"....måste vara tandläkarbesöket imorse som satt sina spår....

• EmA
    kayn: förresten, nu måste jag bara tragga lite om stolen igen, hur upplever ni att den "bågen" tar för plats. Jag tänkte man kan ju inte ha sånt där bra sparkskydd med fack för leksaker o så va? Sån beslutsångest som jag har nu har jag nog aldrig haft... inte ens när jag köpte vagnen....
    Mamma till Tindra 070112
Svar på tråden Mina vänner